“Jesteśmy gwiazdami, a one są nami” – gwiezdne konstelacje w nowej kolekcji Jumeirah

Nowa kampania Stardust to celebracja wyjątkowej bogini, która jest w każdej z nas. Nasze ciało składa się z tych samych pierwiastków co olśniewające najpiękniejszym światłem w galaktyce gwiazdy. Jesteśmy gwiazdami, a one są nami. Oprócz chemicznego podobieństwa utożsamiamy się z konstelacjami na niebie, które przypisane są naszym zodiakom, dlatego kolekcja Stardust jest opowieścią o astrologii i naszym związku z gwiazdami – podkreśla głębię naszej magicznej intuicji oraz połączenie ze wszechświatem. W piękny sposób przypomina o tym, że wszyscy jesteśmy tą samą energią. 

Stardust to nie tylko symboliczne przeniesienie na biżuterię zodiakalnych konstelacji, a przede wszystkim odzwierciedlenie więzi miedzy Tobą a wszechświatem.

Każdy naszyjnik z tej kolekcji jest zapisem międzygwiezdnej energii w momencie
twoich narodzin, tworząc tym samym unikalny amulet posiadający niepowtarzalną
harmonię.

„Wprowadzamy do naszej marki certyfikowane diamenty, które symbolizować będą konstelacje gwiezdne przypisane poszczególnym znakom zodiaku.

Izabella Budryn, założycielka Jumeirah

Główną twarzą kolekcji jest założycielka marki, Izabella Budryn, która w za pomocą unikatowych połączeń 14 i 18- karatowego złota, kamieni szlachetnych i certyfikowanych diamentów przedstawia konstelację gwiazd poszczególnych znaków zodiaku,
oddając przy tym klimat magicznego Tulum – mekki spirytualizmu, stylu boho, magii zapachów i niepowtarzalnego designu.

Stardust to 12 wyjątkowych łańcuszków – każdy przypisany innemu
znaku zodiaku, amulet będący egipskim symbolem nieśmiertelności, a także 4 kultowe naszyjniki Jumeirah ozdobione nowymi kamieniami, sprowadzanymi z Indii, Meksyku oraz Brazylii. Marka wprowadza również nowe produkty z wykorzystaniem masy perłowej. 

Jumeirah współpracuje z Polskim Towarzystwem Gemmologicznym, które znane jest ze swoich bezstronnych systemów klasyfikacji kamieni szlachetnych. 

To oznacza, że każdy diament dostępny w ofercie marki został skrupulatnie oceniony i przeanalizowany. Wszystkie jego parametry i potwierdzenie naturalnego pochodzenia znajdują się w dołączanym do zamówienia certyfikacie wydanym przez PTG, który honorowany jest na całym świecie.

Kolekcja dostępna będzie od 31 stycznia 2022r na: www.izabellabudryn.com oraz stacjonarnie w: Złota 44 (Warszawa), He Concept, Ruffles Europejski (Warszawa), Moliera2 (Warszawa), Salon Vanda Novak (Warszawa).

>>> Przeczytaj również: Jude Law i Raff Law nowymi ambasadorami Brioni

Tagi

Newsletter

FASHION BIZNES