REKLAMA

Deloitte: Producenci dóbr luksusowych muszą postawić na technologie

REKLAMA

Dynamika sprzedaży dóbr luksusowych zwalnia. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Powers of Luxury Goods 2018 Shaping the future of the luxury industry” przyczyny spowolnienia dostrzegają w problemach producentów z dostosowaniem się do zmian demograficznych. Coraz bardziej znaczącą grupą odbiorców dóbr luksusowych są przedstawiciele pokolenia X i Y, którzy od tradycyjnych zakupów wolą ich wielokanałowe możliwości wykorzystujące innowacyjne narzędzia. Aby ulepszyć swoje pozycje, producenci dóbr luksusowych powinni więc sprostać wymaganiom nowej generacji kupujących. – dlahandlu.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/technologie-i-wyposazenie/deloitte-producenci-dobr-luksusowych-musza-postawic-na-technologie,74995.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES