Cykl Polska Moda: spotkanie ze stylistką Dagmarą Radzikowską

807
Spotkanie z cyklu Polska Moda: Dagmara Radzikowska, materiały prasowe

Cykl „Polska Moda” to spotkania z inspirującymi osobowościami ze świata mody, które podczas paneli dyskusyjnych, warsztatów i wywiadów dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym i spostrzeżeniami na temat rodzimego rynku mody. Jego celem jest pokazanie, jak wiele interesujących, kreatywnych i utalentowanych osobowości pracuje w Polsce w tej branży. Spotkania mają uświadomić szerszej publiczności, że polska moda ma wiele do zaoferowania, a ludzie którzy się nią zajmują potrafią mówić o niej ciekawie i z pasją.

Spotkanie z Dagmarą Radzikowską w ramach cyklu "Polska Moda", materiały prasowe
Spotkanie z Dagmarą Radzikowską w ramach cyklu “Polska Moda”, materiały prasowe

Dagmara Radzikowska, stylistka i trendsetterka związana z branżą od 15 lat, będzie drugim gościem cyklu „Polska Moda”.  Spotkanie z nią będzie okazją do poznania tajników pracy stylisty – jednego z wymarzonych zawodów pasjonatów mody. Bohaterka wydarzenia zajmuje się stylizacją sesji zdjęciowych, a także wizerunkiem gwiazd i osób prywatnych. Prowadzi szkolenia z zakresu stylu i trendów w modzie oraz warsztaty dotyczące kreowania wizerunku. Na co dzień współpracuje z portalem internetowym „VUMAG”, wcześniej była związana z magazynami „Glamour” i „Twój Styl”. Jako freelancerka stylizowała też dla „Vivy”, „Elle” i wielu innych tytułów. Oprócz pracy dla magazynów i osób prywatnych, tworzy wizerunek reklamowy marek. Wśród jej klientów są m.in. Apart, Coca-Cola czy Franco Feruzzi. Od lat zajmuje się też stylizacją pokazów duetu Paprocki&Brzozowski. Jej zawodowe motto brzmi: ubranie to nie przebranie.

Logo Koła Naukowego Dziennikarstwa i PR Mody, materiały prasowe
Logo Koła Naukowego Dziennikarstwa i PR Mody, materiały prasowe

Wydarzenie i cały cykl organizowane są przez Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody, jedyną studencką organizację zajmującą się problematyką systemu medialnego w segmencie fashion&lifestyle, a także ogólnie pojętym PR-em mody. Zrzesza młodych i zdolnych członków, którzy piszą o modzie dla portali i  magazynów lifestyle’owych lub pracują przy kampaniach promocyjnych w segmencie fashion/beauty/entertainment. Głównym celem stowarzyszenia jest praktyczne szkolenie warsztatu dziennikarskiego w niedocenionych przez polską naukę dziedzinach mody i stylu życia.

Spotkanie odbędzie się 18 kwietnia 2016 roku o godzinie 19:00, w  Instytucie Dziennikarstwa przy ul.Bednarskiej 2/4 w Warszawie.