Kolejny tydzień lipca za nami. Jakie nowości i zmiany przyniósł dla branży mody? Zestawienie tych najciekawszych odnajdziecie w naszym podsumowaniu tygodnia. Zapraszamy do lektury.
Biznes
Magazyn „Forbes” opublikował ranking gwiazd, które uzyskały największy dochód w 2018 roku. Czy najmłodsza miliarderka self-made, Kylie Jenner, znalazła się na podium? Poznajcie ranking najlepiej zarabiających celebrytów TUTAJ
Jedna z najpopularniejszych amerykańskich sieciówek tylu fast fashion, Forever 21, jest w sporych tarapatach. Obroty sukcesywnie spadają, a co za tym idzie, jej założyciele stracili właśnie miano miliarderów. Więcej TUTAJ
Koncern CCC przeżywa dobrą passę. Kolejna inicjatywa grupy przechodzi metamorfozę. O tym sukcesie przeczytacie TUTAJ
Branża mody zmienia się w mgnieniu oka, a marki które chcą utrzymać się na szczycie, muszą nadążać za nowościami i wymagającymi konsumentami. Firmy, które chcą być liderami na rynku, powinny zrozumieć, że o niektórych starych zasadach trzeba zapomnieć i odważnie wprowadzić te nowe. Taką taktykę stosują najcenniejsze marki modowe świata. Szczegóły przeczytacie TUTAJ
Marketing
Układanie strategi cenowej przez marki luksusowe dla wielu stanowi niezłą zagadkę bo jak wytłumaczyć fenomen wyprzedanej koszulki za 600 euro? Na to pytanie odpowiadamy TUTAJ
Festiwal to już nie tylko miejsce doznań muzycznych, ale coraz częściej też modowych. Jak dowiadujemy się z badania dla banku Barclays, aż 37% uczestników imprezy chętnie zrobi zakupy stacjonarnie na imprezie. Więcej na temat festiwalowych pop-up shopów przeczytacie TUTAJ
Sales
Agencja WAW Fashion rozszerzyła swoją działalność o obsługę luksusowych marek dziecięcych. O sukcesie WAW Fashion przeczytacie TUTAJ
Conde Nast nie jest zadowolony ze strategii sklepu internetowego. Uważa, że Farfetch wydaje zdecydowanie za dużo na marketing. Czy słusznie? Zastanawiamy się TUTAJ
Kariera
Sophia Amoruso powraca z nowym projektem! Słynna #GirlBoss, twórczyni odzieżowego imperium Nasty Gal, stworzyła właśnie nową platformę networkingową skierowaną do kobiet. O platformie przeczytacie TUTAJ
Wywiady
SCHE to marka od kobiet dla kobiet. Stworzona przez trzy koleżanki, które z pasji stworzyły swój biznes. SCHE to ręczne szyte kryształowe opaski dla kobiet, które chcą być zauważone i podziwiane. Dla kobiet, które inspirują swoim stylem i przyciągają spojrzenia. Pytamy założycielki SCHE o drogę, którą przebyły z marką TUTAJ
Kultura
Luksusowa marka Louis Vuitton zadebiutowała w Beverly Hills wystawą „Louis Vuitton X”. Gwiazdy, które pojawiły się na tym wydarzeniu to między innymi Alicia Vikander, Jennifer Connelly, Orlando Bloom, Hailee Steinfeld, Jaden Smith, Millie Bobby Brown i Miranda Kerr. Zobacz video oraz zdjęcia z wystawy TUTAJ
Prasówka
Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:
- „Wydawca „Vogue Polska” przy 19,6 mln zł wpływów miał 5,6 mln zł straty. 1,9 mln zł na marketing”
- „Najbardziej spektakularne momenty haute couture AW19/20”
- „Nigdzie nie spotka się tak odważnie ubranych facetów. Zobaczcie najlepsze stylizacje z Pitti Uomo”
- „Jak influencerzy sprzedają własne produkty oraz o utrzymaniu uwagi na YouTube, czyli influencer marketingowy…”
- „Świadome marki inwestują w design”