noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

PODSUMOWANIE TYGODNIA: #GirlBoss powraca! Czy przebije LinkedIn? Forbes ujawnia zarobki celebrytów. Sukces grupy CCC

REKLAMA
noSlotData

Kolejny tydzień lipca za nami. Jakie nowości i zmiany przyniósł dla branży mody? Zestawienie tych najciekawszych odnajdziecie w naszym podsumowaniu tygodnia. Zapraszamy do lektury.

Biznes

Magazyn „Forbes” opublikował ranking gwiazd, które uzyskały największy dochód w 2018 roku. Czy najmłodsza miliarderka self-made, Kylie Jenner, znalazła się na podium? Poznajcie ranking najlepiej zarabiających celebrytów TUTAJ

kampania Adidas Falcon / źródło: footwearnews.com

Jedna z najpopularniejszych amerykańskich sieciówek tylu fast fashion, Forever 21, jest w sporych tarapatach. Obroty sukcesywnie spadają, a co za tym idzie, jej założyciele stracili właśnie miano miliarderów. Więcej TUTAJ

Koncern CCC przeżywa dobrą passę. Kolejna inicjatywa grupy przechodzi metamorfozę. O tym sukcesie przeczytacie TUTAJ

Branża mody zmienia się w mgnieniu oka, a marki które chcą utrzymać się na szczycie, muszą nadążać za nowościami i wymagającymi konsumentami. Firmy, które chcą być liderami na rynku, powinny zrozumieć, że o niektórych starych zasadach trzeba zapomnieć i odważnie wprowadzić te nowe. Taką taktykę stosują najcenniejsze marki modowe świata. Szczegóły przeczytacie TUTAJ

zara.com

Marketing

Układanie strategi cenowej przez marki luksusowe dla wielu stanowi niezłą zagadkę bo jak wytłumaczyć fenomen wyprzedanej koszulki za 600 euro? Na to pytanie odpowiadamy TUTAJ

Festiwal to już nie tylko miejsce doznań muzycznych, ale coraz częściej też modowych. Jak dowiadujemy się z badania dla banku Barclays, aż 37% uczestników imprezy chętnie zrobi zakupy stacjonarnie na imprezie. Więcej na temat festiwalowych pop-up shopów przeczytacie TUTAJ

Sales

Agencja WAW Fashion rozszerzyła swoją działalność o obsługę luksusowych marek dziecięcych. O sukcesie WAW Fashion przeczytacie TUTAJ

Conde Nast nie jest zadowolony ze strategii sklepu internetowego. Uważa, że Farfetch wydaje zdecydowanie za dużo na marketing. Czy słusznie? Zastanawiamy się TUTAJ

Kariera

Sophia Amoruso powraca z nowym projektem! Słynna #GirlBoss, twórczyni odzieżowego imperium Nasty Gal, stworzyła właśnie nową platformę networkingową skierowaną do kobiet. O platformie przeczytacie TUTAJ

Wywiady

SCHE to marka od kobiet dla kobiet. Stworzona przez trzy koleżanki, które z pasji stworzyły swój biznes. SCHE to ręczne szyte kryształowe opaski dla kobiet, które chcą być zauważone i podziwiane. Dla kobiet, które inspirują swoim stylem i przyciągają spojrzenia. Pytamy założycielki SCHE o drogę, którą przebyły z marką TUTAJ

Mat.prasowe

Kultura

Luksusowa marka Louis Vuitton zadebiutowała w Beverly Hills wystawą „Louis Vuitton X”. Gwiazdy, które pojawiły się na tym wydarzeniu to między innymi Alicia Vikander, Jennifer Connelly, Orlando Bloom, Hailee Steinfeld, Jaden Smith, Millie Bobby Brown i Miranda Kerr. Zobacz video oraz zdjęcia z wystawy TUTAJ

Prasówka

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES