REKLAMA

“Wydawca „Vogue Polska” przy 19,6 mln zł wpływów miał 5,6 mln zł straty. 1,9 mln zł na marketing”

REKLAMA

Spółka Vistera wydająca miesięcznik „Vogue Polska” w ub.r. zanotowała 19,64 mln zł wpływów sprzedażowych, 25,23 mln zł kosztów operacyjnych i 5,63 mln zł straty netto. W br. chce zwiększyć nakład magazynu i pozyskać do niego nowych reklamodawców – wirtualnemedia.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vogue-polska-wydawca-visteria-wyniki-finansowe-w-2018-roku-19-6-mln-zl-wplywow-5-6-mln-zl-straty-1-9-mln-zl-na-marketing?fbclid=IwAR39ZMPby9PD9Icb_vBUP17TW14PF2U864onFu5xdKpYTxvK-ZvltWVfrsY”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES