Modivo otwiera sklep stacjonarny. Kolejny sukces grupy CCC?

935
instagram.com/modivo.pl

Koncern CCC przeżywa dobrą passę. Kolejna inicjatywa grupy przechodzi metamorfozę.

Modivo to sklep internetowy z ramienia eobuwie.pl oferujący modę premium. Platforma działa dopiero od czerwca, a już czekamy na otwarcie pierwszych salonów stacjonarnych. Oprócz tego firma planuje ekspansję na rynki Słowacji i Rumunii. Do tej pory strona e-commerce działała jedynie w Polsce i Czechach.

Na razie nie wiadomo, gdzie i kiedy dokładnie nastąpi otwarcie stacjonarnego butiku Modivo. Mimo, że firma nie podaje żadnych szczegółów spekuluje się, czy logistyka butiku będzie działała na zasadzie znanej z eobuwie.pl. Sklepy stacjonarne marki są bowiem prekursorem zdigitalizowanej sprzedaży stacjonarnej w Polsce. Salony eobuwie.pl składają się bowiem z wielkich magazynów i przestrzeni wypełnionych komputerami wyposażonymi w specjalny system esize.me. Pomimo braku półek prezentujących konkretne buty pozwala on na dopasowanie obuwia w idealnym rozmiarze. Czy po Modivo możemy się zatem spodziewać nowatorskich sposobów doboru rozmiaru ubrań?

>>> Zobacz ofertę eobuwie

Trzeba przyznać, że to bardzo dobry czas dla CCC, które prężnie rozwija wszystkie swoje inicjatywy. Jak podaje portal mycompanypolska.pl, w czerwcu koncern zarobił aż 621 mln złotych, co oznacza, że przychody wzrosły o 60% w porównaniu do poprzedniego roku. Przychody rzędu 107 mln złotych pochodzą ze sprzedaży online. Tutaj liderem pozostają eobuwie.pl, które wygenerowały aż 99,7 mln złotych, ale pozostałe sklepy również sobie radzą. Dosłownie kilka tygodni temu CCC uruchomiło swój własny e-commerce, ccc.eu, z dzięki któremu klienci mogą już zamawiać buty z dostawą do salonów stacjonarnych. W przeciągu kilku dni zamówiono z niego towar o wartości miliona złotych.

A Wy? Zamawiacie obuwie online, czy jesteście zwolennikami tradycyjnej sprzedaży?

Zobacz również: Mamy będą zachwycone! Oto aplikacja, która dobiera buty dla dziecka bez wychodzenia z domu