Układanie strategi cenowej przez marki luksusowe dla wielu stanowi niezłą zagadkę bo jak wytłumaczyć fenomen wyprzedanej koszulki za 600 euro? Otóż Edited- firma analityczna badająca rynek fashion- opublikowała mini raport w którym udowadnia, że to możliwe a przede wszystkim opłacalne. Segment luksusu w modzie w 2018 roku urósł o 5% do 1.2 tryliona euro. Co ciekawsze, Millenialsi i tak zwane ‚Zetki’ (Gen Z) stanowiły połowę populacji klientów (47%) a ich zakupy były warte 33% wskazanej wyżej wartości. Teraz już wiecie kto napędza segment streetwearu i dlaczego marki luksusowe odmładzają się? Więcej przeczytacie TUTAJ.
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
-
Stwórz wyjątkową stylizację na Galę Play Sustain -
Polska marka chce być liderem biznesowej elegancji. Będzie kształtować wizerunek członków Corporate Connections -
Klasyka w objęciach trendów. Nowa kolekcja Kazar celebruje nadejście ciepłych dni -
Kosmetyki nawet za 99 groszy! Rossmann rozpętał burzę na TikToku -
Nowy zegarek MoonSwatch – księżycowa przygoda na nadgarstku -
Ślub w pewnym stylu od Pako Lorente -
Nowa kolekcja Reebok już w CCC! Odkryj kultowe buty i dodatki -
H&M Studio podbija Paryż. Prezentuje nową kolekcję w czasie Paris Fashion Week -
Answear.LAB upomina się o słowo siostrzeństwo -
Sportowe ikony w CCC. Sprawdź ofertę adidas, Champion, Reebok i innych kultowych marek
Zobacz więcej
This
Week
Job News
-
SOCIAL MEDIA & CONTENT SPECIALIST
YES Biżuteria S.A. Jesteśmy firmą młodą duchem, z rodzinnymi tradycjami jubilerskimPoznań- Marketing
-
DORADCA KLIENTA
BIZUUKatowice- Sprzedawca
-
STORE MANAGER
Just PaulWarszawa- Stanowiska kierownicze
-
Store Manager
She is Sunday She is Sunday to modowy start up dla miłośniczek niedzieli!Warszawa- Stanowiska kierownicze