Jak widać, pod szyldem GANNI kryją się nie tylko fenomenalne projekty odzieży. Kopenhaska marka nie ma sobie równych także jeśli chodzi o visual merchandising.
GANNI – marka pokochana przez influencerki na całym świecie, kojarzona jest zapewne przez każdego, kto choć trochę pasonuje się skandynawską modą. Nonszalancja, zabawa formą i fakturą – to właśnie te cechy projektów GANNI przeniesiono do wnętrz nowopowstałego butiku zlokalizowanego na londyńskim Soho.
Przepełnione kolorami wnętrze doskonale odzwierciedla estetykę duńskiego brandu – marka mimo skandynawskich korzeni, które z pozoru powinny nawiązywać powinny do minimalizmu, nie boi się wyrazistych czy charakterystycznych wzorów. Założeniem twórców było stworzenie przestrzeni odzwierciedlającej wnętrze duńskiego domu, a konkretniej wzorowanej na posiadłości założycieli marki, Ditte and Nicolaja Reffstrup. Czy tworzenie butików, w których klient poczuje się jak w domu to nadchodzący trend w visual merchardisingu, jaki zapoczątkują Duńczycy?
Autorem projektu jest kopenhaskie biuro projektowe Stamuli Architecture. Warto podkreślić, że to nie ich pierwsza realizacja dla GANNI – firma jest odpowiedzialna również za projekt showroomu w Kopenhadze czy flagowego sklepu w Sztokholmie. Na swoim koncie Stamuli Architecture ma również realizacje butików Acne Studios czy Prady.
Jak Wam się podobają wnętrza w takim stylu? My jesteśmy zachwyceni duńską estetyką i już zapisujemy tę imponującą przestrzeń na liście must-see w Londynie!