Już niedługo holenderska marka Rituals Cosmetics pojawi się w Polsce stacjonarnie. Ujawniono trzy planowane lokalizacje butików marki. Pierwszy otworzy się już w sierpniu.
Warszawska galeria Westfield Arkadia jako pierwsza powita w Polsce holenderskie kosmetyki. Kolejne otwarcia planowane są w Sadybie (Warszawa) oraz gdańskiej Galerii Bałtyckiej.
Rituals oferuje kosmetyki, które mają tworzyć i uzupełniać codzienne rytuały pielęgnacyjne i nie tylko. Filozofią marki jest odnajdywanie szczęścia w drobnych rzeczach. Rituals Cosmetics to produkty do ciała oraz zapachowe akcesoria do domu. Asortyment marki obejmuje kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, pielęgnację przeciwsłoneczną, świece, patyczki zapachowe, a nawet zapachy do samochodu. Rituals stworzyła również kolekcję ubrań Soulwear.
– Jest nam niezmiernie miło podzielić się z Państwem informacją o pierwszych otwarciach naszych sklepów Rituals w Polsce. Rituals Cosmetics to globalna firma, mimo pandemii, bardzo dynamicznie rozwijająca się na rynkach międzynarodowych, docierając terytorialnie do coraz szerszego grona konsumentów – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director Eastern Europe.
Zrównoważony rozwój, przemyślane działania Rituals Cosmetics
Rituals stawia na zrównoważony rozwój, stawiając sobie za cel między innymi używanie wyłącznie opakowań do ponownego napełnienia. Dorota Prat-Carrabin podkreśla, że zrównoważony rozwój marki uwzględnia również element biznesowy. Makra planuje otwierać kolejne sklepy stopniowo i świadomie, zarówno w Polsce, jak i globalnie.
– Niezależnie czy w Polsce, w Holandii, Szwecji czy innym miejscu na ziemi, dla nas najważniejszy jest klient i jego doświadczenia z marką. Głęboko wierzymy, że wraz z naszymi pierwszymi sklepami w Polsce uda nam się zaoferować konsumentom niepowtarzalne doświadczenia: zaczynając od profesjonalnej obsługi w sklepie, zrozumienia potrzeb klienta i zaoferowania produktów, dzięki którym nawet codzienne czynności nabiorą wyjątkowego znaczenia. Ostatni rok i miesiące uzmysłowiły nam jak ważne jest docenianie chwili, znajdowanie szczęścia w drobnostkach, życia bardziej świadomego. Rituals mocno wpisuje się w te potrzeby. Zależy nam, by każdy miał możliwość tego doświadczyć – mówi Dorota Prat-Carrabin.
Rytuały w podróży i stacjonarnie
Obecnie marka Rituals Cosmetics jest obecna w 33 krajach. Posiada 2650 sklepów w formacie shop-in-shop oraz ponad 850 sklepów niezależnych. Jest dostępna także na 140 promach i statkach rejsowych, w 12 sklepach lotniskowych, a także w ponad 2500 luksusowych hotelach butikowych. W 2020 powstał pierwszy niestandardowy format sklepu: The House of Riutals. Rituals Cosmetics po raz pierwszy utworzyło również własne spa, umiejscowione w The House of Rituals.
Równocześnie marka zapowiada kolejne otwarcia, z których niektóre będą jeszcze w tym roku.
Na rynku polskim produkty Rituals są obecne dzięki naszym kluczowym partnerom, perfumeriom Sephora oraz perfumeriom Douglas, którzy uwierzyli w siłę marki i sprawili, że polscy konsumenci mogli ją poznać. – mówi Dorota Prat-Carrabin.
Dotychczas Polacy mogli zakupić produkty Rituals również na stronie internetowej www.rituals.pl. W tym roku to się zmieni – w Warszawie i Gdańsku, holenderskie rytuały będą na wyciągnięcie ręki.