REKLAMA
Skims wyceniane na 4 mld dolarów.

Marka Kim Kardashian wyceniana na 4 mld USD

REKLAMA
REKLAMA

W ostatniej rundzie finansowania założona przez Kim Kardashian marka Skims osiągnęła wycenę rzędu 4 mld USD – informuje Women’s Wear Daily.

Na rynku produkty marki Skims znane są ze swoich właściwości modelujących sylwetkę. I choć cały ten biznes funkcjonuje od zaledwie czterech lat, już może poszczycić się niebywałą popularnością. Zdaniem dziennikarzy z WWD motorami napędowymi sukcesu marki są oczywiście sława założycielki, ale również dobre recenzje konsumentów. Wyróżnić należy także właściwe prowadzenie działalności, za które odpowiada dyrektor generalny Skims, Jens Grade.

Portfel rośnie. Nadchodzą kolejne inwestycje ?

Podmiotem przewodzącym w ostatniej rundzie finansowania Skims była grupa Wellington Management. W znacznym stopniu dzięki niej marka pozyskała 270 mln USD, co pozwoliło wycenić ją na 4 mld USD. Od początku jej istnienia łącznie pozyskała ona od inwestorów 670 mln USD.

Zastrzyk funduszy wykorzystamy do dalszego wprowadzania innowacji do naszych produktów oraz do ekspansji nowych kategorii. Chcemy wciąż rozwijać sprzedaż, w tym tę stacjonarną – powiedział Grede. Przypomniał on, że marka planuje „otwarcie flagowego sklepu w Los Angeles na początku 2024 roku”.

Zgodnie z informacjami opublikowanymi przez zarząd Skims, celem na bieżący rok jest wypracowanie 750 mln USD sprzedaży netto. Dla porównaniu kwota za 2022 roku oscylowała w okolicy 500 mln USD.

Przeczytaj również: Podróbki Skims: marka Kim zmaga się z zalewem falsyfikatów

Czas na IPO

Ani Kim Kardashian, ani osoby odpowiedzialne za Skims nie komentują doniesień dotyczących przygotowań do pierwszej oferty publicznej marki. Wielu rynkowych ekspertów jest jednak zdania, że IPO jest w tym przypadku wyłącznie kwestią czasu, a dojść do niego może w okresie od sześciu do dwunastu najbliższych miesięcy.  

Zdjęcie główne: Steven klein / materialy prasowe skims

Przeczytaj również: Trapox to nowy botoks. Wylansowała go Kim Kardashian
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES