noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Rebranding. Jak zmieniają się marki modowe?

REKLAMA
noSlotData

Coach

W latach 2000 torebka z charakterystycznym wzorem ułożonym z liter „C” była prawdopodobnie najpopularniejszą torebką w Stanach Zjednoczonych. Czas logomanii się skończył, skończyła się także dobra passa Coach. Aby wrócić na właściwe tory, potrzebne były zmiany. Misję powierzono Stuartowi Veversowi. Projektant wystartował z luksusową linią rtw Coach 1941, pokazywaną podczas NYFW, zaangażował do współpracy przy promocji marki młode gwiazdy m.in. Selenę Gomez, Chloe Grace Moretz, otworzył flagowy butik Coach House w Nowym Jorku.

Ostatnio wraz z zarządem marki, wpadł na dość innowacyjny, a w kontekście rebarndingu, raczej przewrotny pomysł – przywrócenia do życia starego logo marki. Znak marki, dokładnie w takim wydaniu, w jakim występował dwadzieścia lat temu, pojawił się na torebkach, w kampaniach i wystroju sklepów.

Właściciele Coach doszli do wniosku, że odświeżenie logo nie jest konieczne, ba! mogłoby nawet zaszkodzić pomysłowi. W dobie logomanii, pomysł pod znakiem back to the basics może okazać się strzałem w dziesiątkę, albo… totalną klapą. O tym czy logo Coach wytrzymało próbę czasu przekonamy się za kilka miesięcy. Może marka wyznacza właśnie nowy trend w rebrandingu? 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES