Allegro Partner strategiczny serwisu
[show_slot id="top_premium"]
Undress Code Harrods. Modelka w długim, czarnym płaszczu o bufiastej linii ramion i wiązaniem pod szyją, z kolekcji polskiej marki Undress Code. Stoi na tle zabytkowego, drewnianego kominka i dwóch bogato zdobionych, pozłacanych kandelabrów. Zdjęcie podkreśla luksusową estetykę marki, która z powodzeniem zadebiutowała w światowych domach handlowych, takich jak Harrods.

Polska marka z pop-upem w Harrodsie. Debiut, który przejdzie do historii

To moment, na który czekała polska branża fashion – Undress Code, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek z kraju nad Wisłą, zadebiutowała w legendarnym domu towarowym Harrods. Z tej okazji brand stworzył specjalną, limitowaną kolekcję, którą można kupić tylko w Londynie. To pierwszy raz, gdy w tej prestiżowej przestrzeni pojawiła się polska marka z kategorii contemporary.

Polecane wideopodcasty:

W tym artykule przeczytasz:

  • dlaczego obecność Undress Code w Harrodsie to przełom dla polskiej mody,
  • jak marka z Warszawy stała się globalnym symbolem kobiecej siły i nowoczesności,
  • jak Undress Code trafiło na listę FT1000 „Financial Times” – wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie.

Undress Code – kobiecość, siła i autentyczność

Undress Code, marka założona w 2016 roku przez Izę Godlewską i Kacpra Zielińskiego, od początku redefiniuje kobiecość. „Tworzymy dla kobiet, które marzą, uwielbiają szaleć i nie boją się naprawdę żyć” – pisze brand na swojej stronie, potwierdzając to każdą kolejną kolekcją.

Dziś Undress Code sprzedaje swoje produkty w ponad 100 butikach w 30 krajach – od KaDeWe i La Rinascente, po Galeries Lafayette i Illum. Produkcja odbywa się głównie w Polsce, co pozwala ograniczać ślad węglowy i wspierać lokalnych rzemieślników.

Undress Code to jedna z polskich marek, które warto znać. Kto jeszcze znalazł się na naszej liście?

Pop-up Undress Code w Harrodsie – polski akcent w sercu Londynu

Specjalna limitowana kolekcja, przygotowana na londyński debiut, to esencja stylu Undress Code – zmysłowa, minimalistyczna i odważna. W Harrodsie marka zaprezentowała się obok największych nazwisk światowej mody. Do tej pory Polskę w legendarnym domu towarowym reprezentowały jedynie luksusowe marki: La Mania i Magda Butrym. Teraz dołącza do nich Undress Code – pierwszy polski brand w kategorii contemporary.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Undress Code (@undresscode)

Kolejny międzynarodowy sukces

Debiut w Harrodsie to już kolejny międzynarodowy sukces brandu w tym roku. „Financial Times” umieścił Undress Code w prestiżowym rankingu FT1000 – zestawieniu najszybciej rozwijających się firm w Europie. Polska marka zajęła 187. miejsce, osiągając wzrost 870,9% i 1. miejsce w sektorze apparel & fashion.

Dowiedz się więcej o zestawieniu „Financial Times”

Polska moda w światowej lidze

Debiut w Harrodsie i wyróżnienie przez Financial Times potwierdzają, że polska moda coraz śmielej konkuruje na globalnym rynku. Undress Code udowadnia, że luksus może być współczesny, lokalny i pełen emocji. A to dopiero początek historii, która ma szansę zainspirować kolejne pokolenie marek znad Wisły.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Undress Code (@undresscode)

Polecamy też: 5 minut z… marką Undress Code

Zdjęcie główne: Instagram @undresscode





Katarzyna Wendzonka

Redaktorka i copywriterka z 8-letnim doświadczeniem oraz absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2017 roku pisze o modzie, urodzie i szeroko pojętym lifestyle'u – teraz również od strony biznesowej. Zawodowo związana między innymi z Fashion Biznes, prywatnie początkująca minimalistka oraz miłośniczka kawy i kryminałów. W wolnych chwilach odkrywa sekrety UX writingu i psychologii.