REKLAMA
dzień kobiet - 8 marca.

Najpiękniejsze prezenty na dzień kobiet. Każdy z nich niesie za sobą inny przekaz

REKLAMA

Dzień kobiet to idealna pora na sprawienie sobie lub bliskiej kobiecie przyjemności. Czasami, jak się okazuje, możemy też wesprzeć inną idee, jak w przypadku marek &Other Stories i Your Kaya x HAYB.

Kultowe jeansy Levi’s z okazji 150. rocznicy 501

Kultowe jeansy z okazji dnia kobiet? Czemu nie! To pomysł dla każdej fanki jeansu, która ceni sobie historię i DNA marki Levi’s. W tym roku Levi’s® obchodzi 150. rocznicę powstania kultowych 501®. Aby uczcić tę przełomową rocznicę, marka ponownie wprowadza na rynek klasyczny krój 501® z 1981 roku dla kobiet. Model Levi’s® 501® ’54 zainspirowany jest krojem oryginalnego modelu 501® z 1954 roku z archiwum Levi’s®, charakteryzuje się wyższym stanem smuklejszą, lekko zwężaną nogawką niż w modelach 501® Original i 501® ’93. Są to idealne jeansy do noszenia z butami za kostkę lub z ulubioną parą trampek.To alternatywa dla klasycznych spodni 501®.

mat. prasowe Levi’s

Skórzna torebka polskiej marki MAKO lub Perfumy Pistachio DS&Durga 

Pistachio marki DS&Durga to aromatyczno – zielone perfumy dla kobiet, ale i mężczyzn. Zapach Pistachio został wydany w 2022 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest David Seth Moltz. Perfumy są dostępne w butiku Mood Scent Bar. Będą idealnym upominkiem dla kobiety, ale mogą być tez wspólnym prezentem dla ciebie i niego z okazji dnia kobiet i mężczyzn.

Równie pięknym prezentem będzie skórzana torebka MAKO. Baguette bag to kultowy model torebki wywodzący się z lat 90. Bagietka jest niewielka, ale bardzo pojemna i zapinana na suwak. Wykonana z włoskiej, usztywnianej skóry posłuży przez wiele lat. Będzie pasować każdej kobiecie, która ceni sobie nieprzeciętną klasykę.

mat. prasowe MAKO i Mood Scent Bar

Spraw upominek nie sobie, a innym z marką & Other Stories i Nikitą Gill

Każdego roku w Międzynarodowy Dzień Kobiet marka & Other Stories oddaje hołd sztuce, tworzonej przez artystki ze wszystkich dziedzin. Marka przedstawia kobiece historie, które mówią o potrzebie zmian i wyrażania siebie. W 2023 r. & Other Stories nawiązało współpracę z jedną z najbardziej ekscytujących młodych pisarek i „insta-poetek” dzisiejszych czasów – Nikitą Gill. Jej wiersze i sztuki teatralne doceniane są na całym świecie za to, jak pozwalają nam doceniać prawdziwą wartość własnych doświadczeń. Na potrzeby tegorocznej kampanii, Gill stworzyła specjalny wiersz zatytułowany „A Sacred Story”, który zostanie opublikowany w Internecie, mediach społecznościowych i w sklepach.

Dzięki wierszowi Gill, & Other Stories chce inspirować klientki i wywołać dyskusję na temat współczesnych kobiet. Marka poprosi swoją społeczność o podzielenie się własnymi odpowiedziami na pytanie „Czym jest dla Ciebie Międzynarodowy Dzień Kobiet?”. Za każdy komentarz, pozostawiony pod postem z wierszem Nikity Gill na profilu @andotherstories na Instagramie, marka & Other Stories przekaże 1 euro na rzecz CARE® – wiodącej organizacji humanitarnej walczącej z ubóstwem. Jako globalna instytucja pozarządowa, CARE® zwraca szczególną uwagę na dziewczęta i kobiety, które – z odpowiednimi zasobami – mają moc wydobywania z ubóstwa całych rodzin i społeczności.

mat. prasowy &Other Stories

Niezastąpiony Multistyler Dyson Airwrap

Jedyny multistyler, który kręci, modeluje, wygładza i ukrywa puszące się włosy z wykorzystaniem efektu Coandy – bez nadmiernej temperatury. W dodatku jest poręczny, łatwy w użytkowaniu i przynosi zadziwiające efekty. Pokochały go dziewczyny na całym świecie. Nie tylko za jakość i perfekcyjne działanie, ale też za wyjątkowy design, który sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającej estetki. Teraz można go kupić w limitowanej edycji w niebieskim kolorze ze złoto-różowymi okuciami. To idealny prezent na dzień kobiet dla samej siebie! Szczególnie jeżeli masz wymagające włosy, które potrzebują zaopiekowana i odpowiedniej pielęgancji.

mat. prasowe Dyson

4F ze specjalną kolekcją dla kobiet

Bez ograniczeń i na własnych zasadach, marka 4F wspiera każdego niezależnie od wieku i predyspozycji. Z okazji dnia kobiet zachęca wszystkie dziewczyny, niezależnie od wieku do uprawiania sportu i znalezienia swojej drogi. W portfolio marki 4F znajdziesz ubrania, które będą idealnym wsparciem w zajmowaniu się ulubionymi aktywnościami – wygodne kolarki do biegania, szybkoschnący top w kolorze jasnego fioletu lub bezszwowy typ, który nie będzie ograniczał Twoich ruchów podczas jogi.

mat. prasowe 4F

Wspólny projekt non-profit Your KAYA i palarni HAYB na Dzień Kobiet

Your KAYA i warszawska palarnia kawy speciality HAYB łączą siły we wspólnym projekcie z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Jego efektem jest Kawa Kobieca. Dzień Kobiet może być okazją nie tylko do świętowania, ale przede wszystkim do dyskusji o sytuacji kobiet w naszym kraju. Dlatego obie marki chcą głośno mówić o luce płacowej, ubóstwie menstruacyjnym oraz różnych aspektach przemocy.

Zamiast kwiatów i czekoladek na Dzień Kobiet stawiamy na równe prawa. Chcemy głośno mówić o problemach kobiet w Polsce i realnie pomóc tym, którzy je wspierają. Po raz kolejny HAYB całkowity zysk ze sprzedaży Kawy Kobiecej przekaże fundacjom walczącym o prawa kobiet – w tym roku Okresowej Koalicji oraz Feminotece

– tłumaczy Mateusz Tryjanowski, head of marketing & e-commerce palarni HAYB.

mat. prasowe HAYB

Buty sept. dla kobiet, które wiedzą, czego chcą

Prezent dla samej siebie z okazji nadchodzącej wiosny? W odsłonie wiosennej marki sept. nie brakuje bestsellerów marki, jak loafersy w dwóch wersjach: the classic i the tassel czy bardzo modne w tym sezonie baleriny – w wersji z kokardką lub bez. Kolorystyka pozostaje stonowana, z obowiązkową czernią w roli głównej, beżem oraz szarością taupe. W każdym sezonie sept. dodaje nowy akcent kolorystyczny, tym razem viva magenta, jeden z najpopularniejszych kolorów tego sezonu.


mat. prasowe sept.

Celebracja kobiecej różnorodności z marką ELEMENTY

Kobiety muszą nazbyt często zmagać się z licznymi komentarzami na temat swojego wyglądu czy też stawiać czoła własnym kompleksom. Tworząc nową kolekcję, zależało nam na tym, aby kobiety dobrze czuły się w swojej skórze, jak i ubraniach, które noszą

– mówi Marta Garbińska-Włodarczyk, CEO Elementy. 

Marka Elementy chce powiedzieć kobietom, że są idealne, takie, jakie są i dla nikogo nie muszą się zmieniać. Wartości te wybrzmiewają także w sesji zdjęciowej, promującej kolekcję. Minimalistyczna estetyka wysuwa na pierwszy plan piękne i zjednoczone kobiety, podkreślając ich energię oraz różnorodność. Kampania pokazuje odmienne kobiety, które są jednocześnie sobie bliskie, a każda z nich jest równie ważna. Dostępne w nowej kolekcji trencze, swetry, koszule, bluzy, garnitury, spodnie oraz produkty basic dopasowane są do różnych typów sylwetek i dostępne w poszerzonej rozmiarówce, co pozwoli klientkom na swobodny wybór modeli idealnych dla siebie. 

mat. prasowe ELEMENTY

Smart beauty z marką SEYSSO

Pomysł na prezent dla fanki technologii i nowinek w świecie beauty? SEYSSO Gold Forest Green to inteligentne urządzenie, dzięki któremu możemy spersonalizować codzienną rutynę pielęgnacyjną. Za pomocą wymiennych końcówek i różnym trybom pracy, szczoteczkę z łatwością dopasujemy do indywidualnych preferencji i maksymalnie wykorzystamy jej możliwości. Dodatkowo, minimalistyczny, elegancki design i podróżne etui wyposażone w funkcję ładowania oraz sanitazer UV do końcówek sprawiają, że produkt spełni oczekiwania również tych najbardziej wymagających użytkowników.

Forest Green nie jest zwykłą szczoteczką soniczną do higieny jamy ustnej. Dedykowana do tego produktu końcówka do mycia twarzy pozwala, aby rutyna pielęgnacyjna stała się rytuałem, który nie tylko dba o nasze zęby i dziąsła, ale wpływa również na kondycję naszej skóry. Silikonowe wypustki, w połączeniu z ruchami sonicznymi, znakomicie odblokowują pory, oczyszczają skórę i co najważniejsze, pozwalają aktywnym składnikom naszych kosmetyków docierać w głąb cery.

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES