noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Metaverse przestrzenią zawodową jutra

REKLAMA
noSlotData

Metaverse to przestrzeń wirtualnego świata, której potencjał zaczynają dostrzegać coraz więcej firm, a co za tym idzie, w coraz większym stopniu włączają go do swoich modeli biznesowych. Wzrost liczby stanowisk, dotyczących meta-przestrzeni, świadczy nie tylko o dynamicznym rozwoju metawersum, ale również o nowych, potencjalnych miejscach pracy. Czy metaverse stanie się miejscem pracy jutra?

W październiku spółka Facebook (obecnie Meta), zobowiązała się do stworzenia nowych miejsc w przestrzeni metaverse. Gigant mediów społecznościowych planuje zatrudnienie 10 000 osób w Europie, w ciągu najbliższych pięciu lat. Na stronie internetowej Mety pojawiają się pierwsze oferty pracy z dopiskiem „metaverse”.

Meta nie jest jedyną firmą, która planuje podbój nowej przestrzeni cyfrowej. Giganci odzieżowi, tacy jak Nike, Gucci, czy Balenciaga, również tworzą stanowiska w metaverse. W ciągu ostatnich dwóch tygodni Nike opublikowało pięć ofert pracy, które bezpośrednio dotyczyły przestrzeni metaverse.

Źródło: Disney

Kolejnym i najnowszym przykładem jest Disney, który również tworzy pierwsze stanowiska w wirtualnej meta-przestrzeni. Zdaniem Business Insider, Disney pracuje obecnie nad Disney Enterprises, czyli symulatorem wirtualnego świata, który umożliwi uczestniczenie w trójwymiarowej przestrzeni fizycznej.

>>> Przeczytaj również: PR-owiec to nie handlowiec – cz. II. Jak dziennikarze postrzegają rolę PR-owca? Rozmawiamy z Kamilą Cichocką, Agnieszką Pulikowską, Oscarem Dąbrowskim i Magdaleną Błaszczak

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES