REKLAMA

Kryzys wizerunkowy Lewandowskich. Z czego muszą się tłumaczyć Ania i Robert?

REKLAMA
REKLAMA

Anna i Robert Lewandowscy muszą zmierzyć się z dużym kryzysem wizerunkowym. Piłkarza przyłapano na wakacjach, gdy korzysta z innego telefonu niż tego, którego jest ambasadorem. Z kolei Anna Lewandowska po zamieszczeniu kontrowersyjnego filmu na swoim Instagramie została skrytykowana przez aktywistkę, której teraz grozi proces sądowy.

Anna i Robert Lewandowscy na swoim koncie mają wiele lukratywnych kampanii. Piłkarz  kilka miesięcy temu został oficjalnym ambasadorem marki Huawei na całą Europę. Wcześniej współpracował z Vistulą, T-mobile czy Head & Shoulders. Jednak ostatnio w internecie pojawiły się zdjęcia Lewandowskiego, na których korzysta z iPhone a nie smartphone Huawei. Stało się to powodem spekulacji czy piłkarz rzeczywiście korzysta z produktu, którego jest twarzą? Agencja Lewandowskich – STOR9- twierdzi, że telefon należał do koleżanki państwa Lewandowskich a cała afera jest nic nie warta.

Z problemem wizerunkowym zmierzyć się musi również Anna Lewandowska. Znana trenerka opublikowała na swoim Instagramie filmik, na którym pozuje w przebraniu osoby otyłej i oznacza go hasztagiem #bodypositive. Nagranie spotkało się z krytyką ze strony internautów, a w sprawie zabrała głos aktywistka Maja Staśko, komentując niepoprawne politycznie zachowanie trenerki, które w jej ocenie jest przeciwieństwem ciałopozytywności deklarowanej przez Lewandowską. 

Lewandowska nie widzi swoich przywilejów – jako szczupła, bogata osoba nie musiała się zmagać z mnóstwem problemów. Dla niej strój grubej to śmieszna odmiana. Dla innych to ciało, w którym żyją. Ciało, przez które lekarze ignorują choroby, mówiąc „schudnij”; przez które nie dostają pracy; przez które ludzie ich poniżają i uznają za gorszych.

Anna Lewandowska oficjalnie przeprosiła za swój wpis, jednak mimo to, Staśko otrzymała pismo od prawników gwiazdy z groźbą pozwu. 

Kontrowersyjny filmiki oraz brak spójności w działaniach PR-owych Lewandowskich negatywnie wpływa na ich wizerunek, ukazując ich jako niedostępne gwiazdy, których zachowanie najpewniej nie pozostanie obojętne obserwującym ich fanom. 

Julia Bakalarska

>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Vinted – fenomen wśród start-upów i żyła złota dla użytkowników. Jak zarobić na Vinted?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES