Kolaboracje 2016 roku, które odbiły się głośnym echem w branży

Zbliżający się rok 2017 obwieszcza coś nowego i ekscytującego. Obecny czas jest za to okresem podsumowań i refleksji. Rok 2016 był burzliwy pod względem zmian politycznych i społecznych, jednak czy osławiona zmiana była rzeczywiście dobra? Jest to sprawa zasługująca na oddzielne podsumowanie, więc dzisiaj skupmy się na przyjemniejszym temacie związanym z branżą modową.

Możemy spokojnie powiedzieć, że rok 2016 obfitował w różnego rodzaju kolaboracje o różnych kształtach i stylach. Duże i małe marki współpracowały z artystami, modelami i gwiazdami, aby zwiększać swój zasięg, wprowadzać innowacyjne rodzaje produktów, ale przede wszystkim pozwolić konsumentom cieszyć się nowościami i odcisnąć swoje piętno na historii światka, który jest wymagającym i trudnym środowiskiem. Czasami projektanci powinni odłożyć swój szkicownik na bok, przejrzeć się w lustrze i powtórzyć nieśmiertelne słowa Roba Base’a oraz DJ-a E-Z Rocka: It takes two to make a thing go right, it takes two to make it out of sight. Uniwersalne i odnoszące się również do nas wszystkich słowa duetu powinny przyświecać nam w przyszłym roku. Tym czasem przedstawiamy najlepsze kolaboracje high fashion 2016 roku.

Oglądaj dalej…

Newsletter

FASHION BIZNES