REKLAMA

Ikea świętuje 30 lat kultowej, niebieskiej torby w tej przepięknej kampanii

REKLAMA

Torba FRAKTA, choć banalna i kiczowata, stała się częścią świata mody. Fani DIY opanowali użycie kawałków torby do perfekcji a powstałe z niej rzeczy obiegają internet z prędkością światła. Ostatnim hitem sieci stała się torba Balenciagi, która do złudzenia przypomina tą  Ikei. W odpowiedzi na luksusowy produkt domu mody, Ikea postanowiła zwrócić uwagę konsumentów na różnice między obiema torbami, żeby uniknąć nieporozumień. Razem z agencją Acne, poprzez wewnętrzny sklep Ikea Creative Shop, marka wystartowała z reklamami graficznymi i postami rozwiewając wszelkie wątpliwości.

W tym roku FRAKTA świętuje 30 urodziny a ta emocjonalna kampania nazwana „The Blue Bag” przypomina dlaczego świat tak docenia ten produkt.

 

• FRAKTA w języku szwedzkim oznacza ‘przenosić’

• Torba Ikei może unieść nawet 50kg ciężaru

• W torbie zmieści się 2,500 słynnych szwedzkich klopsików

>>> Czytaj również: Bezcenna reakcja Ikei na niebieską torbę od Balenciagi
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES