REKLAMA

Gucci i Louis Vuitton tracą na popularności. Jest inny lider! [raport]

REKLAMA

Apetyt konsumentów wzrósł na produkty Chanel – ujawnia marcowy raport Rebag, światowego lidera odsprzedaży luksusowych torebek i akcesoriów. Takie marki jak Gucci i Louis Vuitton znacząco straciły na popularności. 

Gucci i Louis Vuitton passe!

Liczba wyszukiwań torebki Chanel Classic Flap wzrosła w marcu o 29,31 proc., Chanel Gabrielle o 54,67 proc., a Chanel Mini o 46,15 proc. Zwiększonym zainteresowaniem cieszyły się również reedycje torebek Chanel (+31,4 proc.) i plecak Chanel (+25,83 proc.). Najnowsze badania dowodzą również, że klienci coraz chętniej spoglądają w stronę ponadczasowej klasyki. Dowodzi to wzrost popularności modeli Birkin oraz Kelly od Hermès. 

Z drugiej strony raport Rebag wskazuje spadek popularności samej marki Hermès (-22,58 proc.). Marcowe dane pokazują również, że coraz mniej konsumentów jest zainteresowanych torebkami od Gucci (-55,2 proc.) i Louis Vuitton (-79,88 proc.). 

Przeczytaj również: Najtańsze odpowiedniki luksusowych marek. Znane firmy mają swoje niższe linie często tańsze o ponad 60%!

Rebag wskazuje trendy na wiosnę 2023

Odważne kolory, torby w rozmiarze XL, białe obuwie, opaski na głowę, wyrazista biżuteria, buty na koturnie oraz połyskujące ubrania na co dzień – te siedem trendów Rebag wskazuje, jako najsilniejsze w najbliższych miesiącach. 

Platforma zwiastuje, że jasne, intensywne kolory na dobre zdominują odzież, obuwie i torebki. Tej wiosny niewielkie, minimalistyczne dodatki mamy porzucić na rzecz toreb i biżuterii w przeskalowanym rozmiarze. Kolejnym silnym trendem ma być wszechobecny błysk – od cekinów po metaliczny połysk –  które zagoszczą w codziennych stylizacjach. Ukłonem w stronę poprzednich dekad ma być wielki powrót opasek i obuwia na koturnie. 

Zdjęcie główne: Unsplash

Przeczytaj również: Uniqlo: torba ze znanej sieciówki uznana za najgorętszy produkt Lyst. Kosztuje mniej niż 100 zł!

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES