REKLAMA
Uniqlo

Uniqlo: torba ze znanej sieciówki uznana za najgorętszy produkt Lyst. Kosztuje mniej niż 100 zł!

REKLAMA

Kultowa torebka z Uniqlo została wyróżniona przez ranking LYST Index. Materiałowa nerka znalazła się w zestawieniu najgorętszych produktów z początku 2023 roku.

Czytaj również: Historia Marki: Uniqlo – firma, w której wszyscy zarabiają tyle samo

Rzeczywiście nie sposób jej pominąć, także na warszawskich ulicach. Występuję w kilku kolorach, jest lekka, prosta i można nosić ją na kilka sposobów. Pokochali ją mężczyźni i kobiety, a w dodatku nie kosztuje więcej niż 100 zł. Wyprzedana (w warszawskim sklepie jeszcze jest!) torba na ramię Uniqlo została uznana za najgorętszy produkt w ciągu trzech miesięcy – od stycznia do marca. Lyst, jako firma technologiczna i aplikacja zakupowa, zanalizowała wybory konsumentów na całym świecie. Jak się okazało nerka Uniqlo to topowy produkt, obok marek takich jak Dior, Prada czy Gucci. Materiałowa saszetka stała się viralowym dodatkiem na TikToku i już wygenerowała 59 mln wyświetleń.

Przeczytaj również: Prezes Uniqlo Europe o rozwoju marki w Polsce: “Będziemy rozważać długoterminowe plany”

Uniqlo Warszawa – czy to jedyny sklep w Polsce?

27 października 2022 roku otworzył się jedyny pop-up store Uniqlo w Polsce. Fani marki przez październikiem mogli zapoznać się z produktami LifeWear tylko za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego. Pomimo tego, że pop-up ma już kilka miesięcy, zainteresowanie sklepem nie spada, a w dodatku coraz więcej osób na warszawskich ulicach nosi ubrania japońskiej sieciówki. Wspomniana wcześniej torebka Uniqlo występuje w kilkunastu kolorach i jest coraz częstszym wyborem warszawskiej młodzieży (i nie tylko). Sklep usytuowany przy ul. Marszałkowskiej 104/122 jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21:00.

Przeczytaj też: Prada najgorętszą marką według Lyst Index 2022. Louis Vuitton daleko w tyle

Zdjęcie główne: Instagram

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

Lyst

Uniqlo

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES