REKLAMA
Phlov

Fenomen marki Phlov. “Nasze kosmetyki są wielozadaniowe”

REKLAMA

Annę Lewandowską zna prawie każda z nas. Od lat wspiera kobiety na drodze do zdrowszego stylu życia. Jej idea holistycznego dbania o siebie znalazła odzwierciedlenie nie tylko w motywowaniu do zmiany diety oraz podejmowania aktywności fizycznej. Dzięki marce Phlov zachęca nas również do codziennej pielęgnacji naturalnymi i wegańskimi kosmetykami. W czym tkwi sekret skuteczności produktów Phlov by Anna Lewandowska?

Fundamenty Phlov

Phlov zadebiutowało na rynku w 2019 roku i w ciągu zaledwie kilku lat zyskało grono wiernych użytkowniczek. Powstanie marki zainicjowała Anna Lewandowska, jednak w doborze najwyższej jakości składników od samego początku pomaga jej Justyna Żukowska-Bodnar – wielokrotnie nagradzana twórczyni kosmetyków,  która od kilkunastu lat związana jest z branżą kosmetyczną oraz SPA. Brand konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o 3 filary: wyjątkowość (unique), wielozadaniowość (multitasking) i bliskość (skintimate).

– Unique, multitasking i skintimate to fundament tożsamości naszej marki. Właśnie na tych cechach opieramy komunikację nowej kampanii #MatchYourFlow. W skrócie można powiedzieć, że kosmetyki Phlov dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry, dając dużą przyjemność stosowania. I to właśnie wyróżnia nas na tle konkurencji

– podkreśla Krzysztof Zawadzki, marketing manager Phlov.

Wielozadaniowy, czyli jaki?

Bezapelacyjnym wyróżnikiem jest multizadaniowość produktów Phlov. Co to oznacza? Zgodnie z ideą marki, to kosmetyki powinny dopasowywać się do potrzeb naszych i naszej skóry. Warto pamiętać, że zmieniają się one nie tylko z wiekiem, ale też zależą od trybu życia, miejsca zamieszkania czy chociażby aktualnych priorytetów. Mając to na uwadze, twórcy marki zadbali o to, by składy produktów skomponowane zostały w taki sposób, aby skóra mogła czerpać z nich to, czego w danym momencie potrzebuje. W efekcie powstały kosmetyki, które spełniają swoje zadania i wspierają ciała kobiet na każdym etapie ich życia. 

Produkty Phlov by Anna Lewandowska

W portfolio Phlov znajdują się kosmetyki do twarzy, ciała i włosów, a także perfumy oraz akcesoria. Część z nich zaprezentowano w najnowszej kampanii #MatchYourFlow, zrealizowanej na słonecznej Majorce. Annie Lewandowskiej w nagraniach towarzyszyły trzy bliskie kobiety, a także Phlov Girl – zwyciężczyni konkursu zorganizowanego przez markę w mediach społecznościowych. W materiałach filmowych pokazano, że mają one różne zainteresowania i temperament, jednak niezależnie od tego produkty Phlov świetnie dopasowują się do każdej z nich.

Kampania #MatchYourFlow

W ramach kampanii powstał także materiał wideo, w którym bohaterki zdradzają sekrety swojej codziennej pielęgnacji i opowiadają o tym, bez których kosmetyków Phlov nie wyobrażają sobie dbania o siebie. Ich odpowiedzi doskonale oddają ducha kampanii: “#WeAreMatch! to idealne wsparcie skóry na Twoich własnych zasadach. To kosmetyki mają dopasowywać się do Ciebie, a nie odwrotnie”.

– Każdy z nas ma bardzo indywidualne potrzeby związane z pielęgnacją, a kosmetyki powinny jak najlepiej na nie odpowiadać. Przystępując do pracy nad marką Phlov, chciałam stworzyć produkty, które będą wspierać skórę zgodnie z tym, czego w danym momencie potrzebuje. Dlatego bardzo się cieszę, że w kampanii #MatchYourFlow podkreślamy, że nasze kosmetyki są przede wszystkim multizadaniowe – to dla nas bardzo istotny aspekt. Przypominamy również, że dbanie o siebie jest po prostu przyjemne i warto celebrować momenty tylko dla siebie 

– dodaje Anna Lewandowska, dyrektorka rozwoju marki Phlov.

Zobacz także: Eko opakowania kosmetyków naturalnych, czyli jak branża beauty próbuje rozwiązać problem plastiku

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES