REKLAMA
Nowy koncept sklepu Decathlon City.

Decathlon zapowiada rewolucyjne zmiany. Znane i lubiane marki znikną z półek!

REKLAMA

Decathlon szykuje zmiany w swojej ofercie. Sieć zapowiada rewolucję marek własnych, która ma na celu zwiększenie przejrzystości i ułatwienie klientom nawigacji po ofercie sklepu.

Decathlon chce uporządkować swój asortyment, skupiając się na kilku kluczowych markach własnych. Z półek znikną produkty takich marek jak Artengo, Forclaz, Nabaiji, Oxelo czy Wed’ze. Pozostaną jedynie te, które najlepiej odpowiadają potrzebom sportowców w różnych dyscyplinach.

Po zmianach w Decathlon, na półkach zostaną te marki, które najlepiej odpowiadają potrzebom sportowców w różnych dziedzinach:

  • Quechua: turystyka
  • Tribord: sporty wodne i wiatrowe
  • Rockrider: kolarstwo outdoorowe
  • Domyos: fitness
  • Kuikma: sporty rakietowe
  • Kipsta: sporty drużynowe
  • Caperlan: wędkarstwo i sporty outdoorowe
  • Btwin: mobilność (rowery, hulajnogi)
  • Inesis: sporty precyzyjne

Dodatkowo, klienci będą mogli wybierać spośród czterech eksperckich marek: Van Rysel, Simond, Kiprun, Solognac.

Przeczytaj również: CCC planuje rozszerzyć portfolio. Na celowniku właściciel sklepów z odzieżą sportową

Główną motywacją do zmian w Decathlon jest ujednolicenie oferty i ułatwienie klientom decyzji zakupowych. Przez lata sieć nagromadziła szeroką ofertę marek własnych, których mnogość i kategoryzacja mogły wydawać się nie do końca logiczne. Teraz ma być przejrzyściej i konsekwentniej. Decathlon przekonuje, że zmiany te już doprowadziły do znacznego obniżenia poziomu zapasów, zmniejszenia kosztów transportu i śladu węglowego, a także skrócenia czasu dostawy. Zgodnie z planami marki, odnowionych zostanie łącznie ponad 1700 sklepów na całym świecie.

Decathlon odświeża wizerunek

Zmiana oferty marek to tylko jeden z elementów transformacji Decathlonu. Sieć niedawno zaprezentowała również odświeżone logo, a to zwiastuje dalsze zmiany w funkcjonowaniu firmy. Decathlon zapowiada dalsze zmiany, które mają na celu ulepszenie doświadczeń zakupowych klientów. Możemy się spodziewać m.in. nowych rozwiązań technologicznych, udoskonalonej oferty online i większego skupienia na potrzebach klienta.

Zdjęcie główne: mat. prasowe

Przeczytaj również: Decathlon ma ambitne plany na przyszłość. “Chcemy mieć większy pozytywny wpływ na ludzi, społeczeństwo i planetę”

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

Decathlon

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES