Dare to be U! Moda to emocje. House prezentuje kampanię na sezon wiosna-lato 2022

Miłość, radość, zaangażowanie na 100% lub totalny spokój. Pełne skupienie na chwili lub marzycielskie spoglądanie w gwiazdy. T-shirt z motywującym hasłem, biżuteria, która przynosi szczęście, i spodnie w kwiatowe printy, które niebawem staną się ulubionymi. To emocje mówią najwięcej o tym, kim jesteśmy. A moda powinna pozwalać na ich wyrażenie. Odwaga do bycia sobą – to nie tylko hasło najnowszej kampanii House, ale i całe podejście marki na najbliższe sezony.

Dare to be U!

Autentyczność – słowo, które pojawia się w niemal każdym opisie pokolenia Z. Młodych ludzi, którzy pozwalają sobie na prawdziwe uczucia – prezentują cały wachlarz emocji, nie boją się podkreślać swojej osobowości. Chcą ją wyrażać na każdym polu – a jednym z nich jest właśnie moda.  

House to marka młodych ludzi. Nasza nowa kolekcja pełna jest kwiatowych printów, modnych w tym sezonie shape’ów, akcesoriów, które widzimy w TikTokowych filmach. W tej kampanii chcieliśmy skupić się na tym co najważniejsze dla naszej grupy docelowej – byciu sobą. A nic nie wyraża nas lepiej niż nasze własne emocje

– mówi Alicja Małejki, Koordynator ds. Marketingu marki House.

Sama kampania to jednak dopiero początek wdrożenia nowej komunikacji, idącej w parze ze strategią produktową.

Nasze kolekcje są zróżnicowane, inspirowane odmiennymi trendami. Ofertę dla siebie znajdą zarówno fani mocnych kolorów, którym energii dodaje dopamine dressing, jak i osoba, która szuka balansu, odniesień do natury. Poprzez nasze kampanie i całą komunikację chcemy zachęcić klientów tylko do jednego – bycia naprawdę sobą

– dodaje Alicja Małejki.

To kolekcja pełna kwiatowych nadruków, mocnych grafik, jasnych kolorów i ciekawych form. Przezroczystości, jasnego denimu i akcesoriów, które uzupełniają każdy look. Ubrań i dodatków, które można założyć na piknik na łące, tańczyć w nich na ulicy, wybrać się na przejażdżkę z przyjaciółmi.

Dare to be now

Kampania SS22 to właśnie takie historie. Urywki z życia młodych ludzi, które są ilustracją dla różnych emocji. Bohaterowie jeżdżą wieczorem samochodem po plaży, skaczą do basenu i nie boją się zmienić swojego wyglądu. Zwiedzają miasto na deskorolce, chodzą na rękach, angażują się w działania na rzecz ekologii. A to wszystko oczywiście w ubraniach z nowej kolekcji House.

Dziejące się w Barcelonie historie powstały dzięki współpracy z agencją Papaya Films. W realizację zaangażowana była Zuza Krajewska – fotografka, która podczas tej produkcji sprawowała także nadzór kreatywny nad video oraz całą koncepcją.

Bardzo lubię tę kampanię. Po pierwsze dlatego, że brief, który dostałam, był super współczesny, spójny, a hasło kampanii DARE TO BE U bardzo inspirujące. Po drugie podczas realizacji wystąpiła synergia, czyli wszystkie pracujące nad tym projektem głowy połączyły się i pracowały naprawdę na największych obrotach; mówię tu o autorach konceptu, obrazu, dźwięku, wspaniałych aktorach i niezawodnej produkcji. Po trzecie nie czułam, że pracuję, bo ta realizacja trafia absolutnie w to, co lubię w swojej pracy najbardziej, czyli w opowieści o ludziach

– tak o pracy podczas kampanii mówi Zuza Krajewska.

– Ta kampania to nowe rozdanie w komunikacji marki House. Młodość, emocje i – jak zawsze – wpisujące się w najnowsze trendy kolekcje pozostaną z nami na dłużej.

– dodaje Alicja Małejki.

Efekty kampanii można śledzić na Housebrand.com, w social mediach marki oraz w salonach stacjonarnych House.

>>> Przeczytaj również: LPP ujawnia nowe kierunki strategii biznesowej. Spółka zadebiutuje na trzech nowych rynkach

Production Company: Papaya Films
Director & Photographer: Zuza Krajewska
Script: Zuza Krajewska
DOP: Nikodem Marek
House Brand Marketing Team: Alicja Małejki, Magdalena Skórska, Joanna Roman
Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
Producers: Ola Pudło, Sandra Orłow
Production Coordinator: Ola Kolankowska
Local Production: Inezz Production
Local Fixer: Karol Świdziński
Stylist: Agnieszka Rusinek-Jakubowicz
Assistant Stylist: Marika Śliwa
Hair Artist: Ana Sanchez Pena
Make-up Artist: Maja Bławuciak
Photographer’s Assistant: Antuan Becker
Focus Puller: Jan Sadowski
Camera Technican: Kuba Żukowski

Visual Postproduction: Vein Postproduction
Post Producer: Krzysztof Dudek
Editor: Maciej Kozłowski
Colorist: Piotr Nowicki
Sound Postproduction: Głośno
Post Producer: Julia Niebielska
Music Composer: Dariusz Podhajski
Retouch: White Retouch
Casting: Marti / uno models, Shannon / 5th Management, Isadora / BLOW, Nathan / 5th Management, Lisa Marie / 5th Management, Victoria / uno models

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

FASHION BIZNES