Agencja kreatywna Rebell Concept wygrała przetarg na obsługę public relations międzynarodowej marki C&A. W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację działań związanych z komunikacją jej produktów, kampaniami oraz limitowanymi kolekcjami.
Przeczytaj również: Polskie agencje PR, które dbają o wizerunek marek modowych
C&A klientem Rebell Concept – szczegóły współpracy
Do zadań agencji Rebell Concept specjalizującej się w obsłudze marek z branży lifestyle należeć będzie m.in. prowadzenie biura prasowego, media relations, influencer marketing, eventy oraz wsparcie salonów sprzedaży klienta.
– Potrzebowaliśmy zmiany, nowego spojrzenia na markę C&A i wysokiej jakości obsługi. Wybierając agencję braliśmy pod uwagę doświadczenie, kreatywność oraz pomysły, które mogą pomóc w komunikacji marki C&A na polskim rynku. Przed nami wiele ekscytujących projektów, które potrzebują profesjonalnego wsparcia – mówi Izabela Adamska PR & event local coordinator C&A w Polsce.
Dodajmy, że w tym przypadku za działania public relations oraz influencer marketing odpowiedzialny został założyciel agencji Bartłomiej Pałubicki oraz Jagoda Sitnik – junior pr consultant. Strony nie ujawniają szczegółów kontraktu.
Przeczytaj również: Nowe przepisy BHP dla pracowników biurowych. Pozostało tylko kilka dni, by je wdrożyć!
O marce C&A – jej historia, najważniejsze momenty
W 1841 roku dwaj 20-letni bracia, otworzyli za pożyczone od ojca pieniądze własną fabrykę tkanin lnianych i bawełnianych. Miało to miejsce w miasteczku Sneek – o nazwie C&A Brenninkmeijer. Mieszkając nad magazynem i uczestnicząc w życiu lokalnej społeczności, obwozili swoje wysokiej jakości towary od gospodarstwa do gospodarstwa. Pracowici i zdyscyplinowani mężczyźni zyskali reputację godnych zaufania i niezawodnych sprzedawców. Ponieważ zaistniała potrzeba uruchomienia w miasteczku punktu sprzedaży, w 1860 powstał pierwszy sklep. Tym samym dając początek marce C&A, jaką znamy dzisiaj. Reszta to już historia…
W XX wieku C&A wykorzystując nowe metody produkcji oraz wypracowując niewielki zysk przy sprzedaży pojedynczej sztuki, mogła wreszcie zaoferować gotową i modną odzież dla tej większości społeczeństwa, która dotychczas nie mogła sobie na nią pozwolić. Innowacje wprowadzane przez firmę sprawiły, że C&A stała się liderem na rynku. Szczególnie w zakresie wykorzystania reklamy oraz wprowadziła wygodną dla klienta możliwość zwrotu zakupów. Mimo że marże były niewielkie, ilości sprzedawanych towarów były duże, dzięki czemu zyski inwestowano w rozwój przedsiębiorstwa.
Na ścieżce rozwoju czasem pojawiały się przeszkody. Rodzina przedsiębiorców musiała odbudować w Niemczech zniszczone w znacznym stopniu w czasie drugiej wojny światowej przedsiębiorstwo. Na szczęście powojenny rozwój gospodarczy sprawił, że marka szybko się odrodziła. Jej odbudowa była oparta na dziedzictwie pomysłowości, i pasji. To dzięki temu marka C&A mogła dalej się rozwijać. Z czasem stając się jedną z największych sieci odzieżowych w Niemczech. Kolejne dekady były świadkiem ekspansji marki C&A w 20 krajach Europy, a także w obu Amerykach (Brazylia i Meksyk) oraz w Azji (Chiny).
Zdjęcie główne: mat. prasowy