VITKAC podsumowuje ubiegły rok i ujawnia kolejne plany

VITKAC podsumowuje miniony rok. Co udało się osiągnąć i jakie są plany na kolejne miesiące? 

W 2018 dom handlowy otworzył 18 nowych sklepów i to, jak mówi jego przedstawiciel, zamknęło pierwszą fazę jego modernizacji.

W 2018 roku udało nam się otworzyć 18 nowych butików, co zamknęło pierwszą fazę modernizacji VITKACA. Idea pchnięcia domu handlowego VITKAC na najwyższy światowy poziom urodziła się wraz ze zrozumieniem tego, jak współczesna sprzedaż zmieniła się w dobie ominichannel – mówi Arkadiusz Likus.

zdjęcie: mat. prasowe
zdjęcie: mat. prasowe

Strategicznym działaniem VITKACA w ubiegłym roku była zmiana podejścia do bezpośredniej sprzedaży i samego klienta. Dom handlowy zdecydował się na sprzedaż w tzw. środowisku dedykowanym konkretnej marce (shop-in-shop). Efektem tych działań było uruchomienie butików takich marek jak: Off-white, Burberry, Philipp Plein, Philipp Plein Sport, Alexander McQueen, Alaia, Berluti, Margiela, Stella McCartney. Wszystkie marki w dwóch odsłonach: męskiej i damskiej.

Zdecydowaliśmy się na ten ruch i udało nam się doprowadzić do tego, aby zaadoptować projekty poszczególnych domów mody nie zaburzając przy tym DNA VITKACA oraz jego genezy, pozostając domem handlowy w odczuciu concept store’u – dodaje Arkadiusz Likus.

zdjęcie: mat. prasowe
zdjęcie: mat. prasowe

Z końcem lutego w VITKACU pojawiły się kolejne sklepy: Moncler, Balmain i Red Valentino. W marcu zostaną otwarte butiki Loewe i John Varvatos. W kwietniu Chloe, Givenchy i Moschino. W maju Bottega Veneta, na początku czerwca Saint Laurent. W wakacje zostanie otwarty nowy sklep Dolce & Gabbana.

Do tej pory w DH VITKAC marki były rozmieszczone w tzw. przestrzeni multibrandowej. Dedykowane butiki dla każdego z brandów mają znacząco wpłynąć na budowanie świadomości klienta.

zdjęcie: mat. prasowe

Chcąc być liczącym się graczem na rynku światowym zrozumieliśmy, ze sama sprzedaż jest procesem wtórnym, drugorzędnym, jest pochodną wszystkich pozytywnych czynników oddziałujących bezpośrednio na klienta. Jednym z takich czynników jest sprzedaż w środowisku dedykowanym marce, w tzn. butiku zaprojektowanym przez zespół architektów oraz projektantów poszczególnych domów mody – dodaje Arkadiusz Likus

W 2019 w DH VITKAC pojawi się też sporo nowości. W tym roku zobaczymy nieznane dotąd marki, m.in.: Undercover czy Eytys. Ponadto w tym roku w VITKACU pojawią się też duńska marka Ganni, nowojorska projektantka Ulla Johnson, KrisJoy, Woolrich i Iceberg.

>>> Zobacz również: HISTORIA MARKI JACQUEMUS: „Nie tworzę ubrań, tworzę historię”

zdjęcie: mat. prasowe
zdjęcie: mat. prasowe
Tagi

VITKAC

Newsletter

FASHION BIZNES