REKLAMA
Magdalena Malaczyńska, właścicielka Indigo Nails, to jedna z najmłodszych polskich milionerek

Trzy Polki, które zbiły fortunę na paznokciach. Wśród nich jedna z najmłodszych milionerek w kraju

REKLAMA

Magdalna Malaczyńska, Kamila Błażejewska i Sylwia Gołębiewska to trzy liderki sektora beauty i ekspertki biznesowe, które dzięki praktycznej wiedzy i innowacyjnym działaniom, zbiły majątek na produkcji lakierów hybrydowych. Kim są polskie królowe manicure?

Przeczytaj również: Zmiany na polskim rynku kosmetycznym. Popularne marki trafią w nowe ręce

Polskie lakiery hybrydowe szturmem zdobyły rynek w ciągu ostatnich kilku lat. NeoNail, Indigo Nails i Semilac – trójka liderów branży beauty w sektorze stylizacji paznokci z powodzeniem wyruszyła na podbój świata, a ich kosmetyczne imperia prężnie działają na kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Za ich sterami stoją małżeństwa, które wzajemnie prześcigają się o miano pioniera.

Kobiety współtworzące najpopularniejsze marki kosmetyczne często rozpoczynały jako ekspertki beauty. Wraz z rozwojem rodzinnych przedsiębiorstw, rozwinęły swoje skrzydła w biznesie, aktualnie edukując i inspirując tysiące kobiet. Ich nazwiska wielokrotnie trafiły na listy najbogatszych Polek. Kim są kobiety, które zbiły fortunę na paznokciach? 

Magdalna Malaczyńska, Indigo Nails

Magdalena Malaczyńska, właścicielka firmy kosmetycznej Indigo znalazła się w TOP10 najmłodszych polskich milionerów magazynu Wprost. Jej aktualny majątek szacowany jest na 379 mln złotych. 38-latka znalazła się również w rankingu 50. najbogatszych Polek 2023 (25. miejsce), awansując w tyn roku aż o 7 pozycji. W 2022 roku jej firma Indigo Nails zanotowała rekordowe 126 mln złotych, a zysk sięgnął ponad 44 mln zł. Indigo Nails działa na czterech kontynentach, w ponad 40 krajach na całym świecie. Aktualnie przygotowuje się do wejścia na rynek azjatycki. Na polskim rynku od lat plasuje się wśród największych liderów kosmetycznych. Od 2011 roku firma stworzyła ponad 70 salonów pielęgnacji paznokci. 

Magdalena Malaczyńska oprócz prowadzenia wielomilionowego biznesu, skupia się również na edukowaniu i inspirowaniu Polek. Na Instagramie śledzi ją ponad 63 tys. użytkowników, śledząc jej biznesowe poczytania i pasje. Jednocześnie, łodzianka aktywnie prowadzi swój kanał na YouTube, gdzie dzieli się pasją do podróży i sportu. Malaczyńska równie chętnie dzieli się pasją do biznesu, prowadząc szereg szkoleń wspierających rozwój własnej działalności. Edukacyjne treści chętnie zamieszcza na Instagramie, gdzie dzieli się ekspercką wiedzą z prowadzenia biznesu. Do swoich rozmów chętnie zaprasza gości z branży, omawiając problemy właścicieli salonów kosmetycznych. 

Dowiedz się więcej: Zarobiła prawie 400 milionów … na paznokciach. Kim jest najbogatsza Polka przed 40-stką?

Kamila Błażejewska, NeoNail 

Kamila Błażejewska wraz z mężem Arturem od 16 lat z sukcesem buduje paznokciowe imperium Stworzona przez nich marka Neonail znajduje się w portfolio spółki kosmetycznej Cosmo Group, w której są samodzielnymi udziałowcami. Kamila Błażejewska odpowiedzialna jest za wizją i strategią parasola marek, podczas gdy Artur Błażejewski odpowiada za strategię i dział sprzedaży. Obydwoje stawiają na organiczny rozwój, innowacje i stałe poszerzanie swojej oferty zgodnie z aktualnymi potrzebami klientów. Nasz zarząd to duet stawiający na niestandardowe rozwiązania, które pomagają osiągać założone cele, wspierając codzienne działania pracowników – przedstawiają się założyciele Cosmo Group. Oprócz flagowej marki NeoNail, spółka z powodzeniem rozwija markę makijażową Neo MakeUp oraz brandy NeoNail Expert i MyLaq. 

Rodzinny biznes powstał w Niemczech w odpowiedzi na nisze w polskiej branży lakierów hybrydowych. Początkowo Kamila Błażejewska wraz z mężem działali pod własnym nazwiskiem, by kolejno przekształcić swój biznes na NeoNail. Decyzja okazała się wyjątkowo trafna, plasując ich marką wśród liderów kosmetycznych i najszybciej rozwijających się polskich marek ostatnich lat. Flagowymi produktami Neonail są hybrydowe lakiery do paznokci. Co więcej, firma proponuje szeroką ofertę akcesoriów i zdobień do paznokci, regularnie wypuszczając na rynek kolejne nowości. 

Aktualnie Cosmo Group obecnie jest w 40 krajach na całym świecie, mogąc poszczycić się 770 kontrahentami. Firma prowadzi ponad 3600 punktów sprzedaży, zatrudniając 1000 pracowników. Firma cieszy się dużym uznaniem na runku, będąc laureatem ponad 20 nagród i wyróżnień przyznawanych przez konsumentów i niezależnych ekspertów. 

Przeczytaj również: Włoska it-girl Chiara Ferragni nową twarzą Neonail

Sylwia Gołębiewska, Semilac 

Sylwia Gołebiewska, współtwórczyni Semilac, rozpoczęła swoją historię w tym segmencie od kariery stylistki paznokci. Już na przełomie lat 90 i 2000 mogła poszczycić się tytułem międzynarodowej mistrzyni Nail Art. Jej przygoda biznesowa rozpoczęła się wraz z chęcią stworzenia miejsca miejsce spotkań i rozwoju dla wszystkich miłośniczek pięknych paznokci, które poszukiwały produktu idealnego dla profesjonalistek. W wspierał ją mąż, Tomasz Gołębiewski, ówczesny właściciel hurtowni kosmetycznej, eksplorujący nowe ścieżki rozwoju na rynku beauty. Zainicjowało to powstanie Zakładu Szkolenia i Doskonalenia Kadr, który z biegiem lat przekształcił się w prężnie działającą Akademię Semilac. To na jej potrzeby założyciele Akademii stworzyli popularne dziś lakiery hybrydowe. 

Właścicielem marki Semilac jest spółka Nesperta, która jak twierdzi „rozpoczęła modę na manicure hybrydowy”.  Semilac początkowo działał pod szyldem Diamond Cosmetics, jednak wraz z dynamicznym rozwojem firmy, zmieniono nazwę marki. Aktualnie pod szyldem marki sprzedawane są lakiery, bazy, topy, lampy, jak również akcesoria. Do porfolio spółki zalicza się równie popularna marka lakierów hybrydowych Hi Hybrid. 

Przeczytaj również: Które marki urodowe gwiazd przynoszą im najwięcej zysków?

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES