noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Vinted

Czy rynek Vinted dorównał Primarkowi?

REKLAMA
noSlotData

Platforma CACI porównała sprzedaż produktów 300 znanych marek reprezentujących rynek brytyjski, które dostępne są zarówno na Vinted, jak i Primarku. Wyniki? Liczba transakcji okazała się podobna.

W marcu bieżącego roku na obydwu platformach zrealizowano po blisko 900 tys. transakcji bezgotówkowych. W kwietniu ich liczba zbliżyła się do niemal 1 mln. I o ile w przypadku Primarku dane nie dziwią. O tyle w przypadku Vinted są nowością. Szczególnie, jeżeli porównamy je z wynikami sprzed trzech lat. W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy liczba transakcji bezgotówkowych zrealizowanych za pośrednictwem Vinted wzrosła aż o 680 proc.

Wyniki ilustrują zdolność Vinted do przyciągania coraz większej liczby użytkowników oraz zwiększania ich zaangażowania. To pokazuje prawidłowy, a przede wszystkim przyjazny dla użytkownika, system działania platformy – powiedziała Rachael Bedford, lider ds. wymiarów marki w CACI.

Raport uwidacznia także rosnący poziom zapotrzebowanie konsumentów na wartościowe sklepy detaliczne oraz pokoleniową zmianę wzorców wydatkowych wśród młodych ludzi. I chociaż dane uwzględniają wyłącznie zakupy bezgotówkowe, to i tak wskazują na „rosnące znaczenie mody używanej”.

Biorąc pod uwagę niskie ceny Vinted, rodzi się pytanie, czy platforma będzie nadal podążać tą drogą, czy może wykorzysta zaangażowanie klientów i w przyszłości zaoferuje produkty o wyższej wartości – zastanawia się Bedford.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Przeczytaj również: 25 proc. użytkowników przed dołączeniem do platformy nigdy nie kupowała odzieży używanej

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES