Massimo Dutti aktualizuje swój wizerunek i prezentuje nowe logo. To jednak niejedyne zmiany!
Przeczytaj również: Mają kilkanaście lat i obsesję na punkcie pielęgnacji skóry
Nowe logo Massimo Dutti
– Nowe logo Massimo Dutti udowadnia, że zestawienie nawet pozornie subtelnych elementów ma istotny wpływ na odzwierciedlenie osobowości marki. Gra ważną rolę w kreowaniu jej wizerunku. Grafika, która towarzyszyła Massimo Dutti przez niemal całą historię, przybiera nową, udoskonaloną formę – czytamy w komunikacie opublikowanym przez brand z grupy Inditex. Jak podano, zaproponowana zmiana ma mieć odzwierciedlenie nie tylko w sferze wizualnej. Również w zbliżeniu się do estetyki inspirowanej tym, co tu i teraz.
Przeczytaj również: Istotne zmiany w zarządzie Kering. Ponad połowę stanowisk zajmą kobiety
Rebranding Massimo Dutti
Wraz z wdrożeniem nowego logo Massimo Dutti przeprowadza rebranding. Ma on przyczynić się do umocnienia wizerunku marki i zbliżenia jej do standardów współczesnego cichego luksusu. Jednocześnie dbając o zachowanie dotychczasowej tożsamości i rozpoznawalności. – Wizualna aktualizacja Massimo Dutti wykracza poza transformację logo. Dzięki nowemu wizerunkowi firma harmonijnie ujednolica całe swoje uniwersum, pokazując swój własny sposób opowiadania historii, najważniejszego elementu swojego DNA – poinformował brand.
Zmiany okazują się częścią strategii omnichannel, w której wszystkie części wizerunku marki są zintegrowane i połączone. Od nowej koncepcji wystroju wnętrz sklepów stacjonarnych, w których fundamentalną rolę odgrywają światło, naturalne materiały i sztuka, po
spektakularny zwrot w kolekcjach zaprojektowanych tak, aby wpisywały się w ewoluujące kody współczesnego stylu.
Zdjęcie główne: mat. prasowy