noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Stare oraz nowe logo Massimo Dutti prezentowane czarną czcionką na białym tle

Massimo Dutti ma nowe logo. „Firma harmonijnie ujednolica całe swoje uniwersum”

REKLAMA
noSlotData

Massimo Dutti aktualizuje swój wizerunek i prezentuje nowe logo. To jednak niejedyne zmiany!

Przeczytaj również: Mają kilkanaście lat i obsesję na punkcie pielęgnacji skóry

Nowe logo Massimo Dutti

Nowe logo Massimo Dutti udowadnia, że zestawienie nawet pozornie subtelnych elementów ma istotny wpływ na odzwierciedlenie osobowości marki. Gra ważną rolę w kreowaniu jej wizerunku. Grafika, która towarzyszyła Massimo Dutti przez niemal całą historię, przybiera nową, udoskonaloną formę – czytamy w komunikacie opublikowanym przez brand z grupy Inditex. Jak podano, zaproponowana zmiana ma mieć odzwierciedlenie nie tylko w sferze wizualnej. Również w zbliżeniu się do estetyki inspirowanej tym, co tu i teraz.

Przeczytaj również: Istotne zmiany w zarządzie Kering. Ponad połowę stanowisk zajmą kobiety

Rebranding Massimo Dutti

Wraz z wdrożeniem nowego logo Massimo Dutti przeprowadza rebranding. Ma on przyczynić się do umocnienia wizerunku marki i zbliżenia jej do standardów współczesnego cichego luksusu. Jednocześnie dbając o zachowanie dotychczasowej tożsamości i rozpoznawalności. – Wizualna aktualizacja Massimo Dutti wykracza poza transformację logo. Dzięki nowemu wizerunkowi firma harmonijnie ujednolica całe swoje uniwersum, pokazując swój własny sposób opowiadania historii, najważniejszego elementu swojego DNA – poinformował brand.

Zmiany okazują się częścią strategii omnichannel, w której wszystkie części wizerunku marki są zintegrowane i połączone. Od nowej koncepcji wystroju wnętrz sklepów stacjonarnych, w których fundamentalną rolę odgrywają światło, naturalne materiały i sztuka, po
spektakularny zwrot w kolekcjach zaprojektowanych tak, aby wpisywały się w ewoluujące kody współczesnego stylu.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES