REKLAMA

Powrót marki Rage Age z Iriną Shayk i Jonem Kortajareną

REKLAMA

W kampanii marki Rage Age wystąpiły światowe gwiazdy modelingu: Irina Shayk i Jon Kortajarena. Dochód ze sprzedaży kolekcji w środę, 9 marca, zostanie w całości przekazany Polskiej Misji Medycznej w ramach wsparcia dla Ukrainy.

Gwiazdy modelingu w kampanii Rage Age

Kolekcję Rage Age na sezon wiosna-lato 2022, pierwszą w nowej odsłonie, zapowiada nowa kampania, której twórcą jest francuski fotograf i reżyser Rémi Lamandé, współpracujący z Louis Vuitton, Miu Miu i Thomem Browne’em, uwiecznił na kadrach legendy branży: Irinę Shayk i Jona Kortajarenę. 

Irina od debiutu w 2007 roku jest muzą i przyjaciółką projektanta Riccarda Tisciego, duetu fotografów Mert i Marcus, czy redaktora naczelnego brytyjskiego „Vogue’a”, Edwarda Enninfula. W czasie kilkunastu lat kariery pojawiła się na okładkach niemal wszystkich edycji „Vogue’a” oraz w reklamach Armaniego, Calvina Kleina, czy Versace. Zaraz po sesji dla Rage Age wystąpiła w kampanii Burberry i na wybiegu u Michaela Korsa. Na co dzień mieszka w Nowym Jorku, gdzie wychowuje czteroletnią córeczkę Leę De Seine. Na Instagramie śledzi ją prawie 18 mln fanów. 

Hiszpan Jon – jeden z najpopularniejszych modeli wszech czasów – od kilkunastu lat pojawia się na setkach okładek prestiżowych magazynów, w tym „Esquire’a”, „GQ”, czy „Vanity Fair”, reklamuje największe marki: Valentino, Balmain czy Bvlgari, próbuje też sił jako fotograf i aktor.

Marka Rage Age powraca po latach

Kolekcja damska to zmysłowy romantyzm w najlepszym wydaniu. Każda rzecz wyróżnia się kobiecym detalem. Bluzki mają bufiaste rękawy, ażurową fakturę albo wiązanie w talii. Sukienki uszyto z koronki, siateczki lub satyny, ale także z tkanin naturalnych: wiskozowego żakardu czy bawełny z angielskim haftem. Kopertowe mini w landrynkowych odcieniach wykończono falbanami. Topy na ramiączkach spaghetti emanują natomiast glamourem lat 70. XX wieku. Denim Rage Age jest z jednej strony prowokujący, a z drugiej swobodny. Wszystkie spodnie i szorty podkreślają figurę. Nawet dresy – w intensywnych odcieniach różu i limonki – pozwalają wyeksponować atuty sylwetki. 

Mężczyzna Rage Age śledzi trendy, a jego ulubioną tendencją jest ekskluzywny streetwear. Z wyczuciem łączy klasykę z mocnymi detalami. Do pracy nosi marynarki z dopasowanymi spodniami i koszulami w delikatny deseń, na wieczór jasne spodnie, dżinsową koszulę i ciemną marynarkę, a w weekendy stawia na wysokiej jakości basic: t-shirty, bluzy i dresy. Jako trendsetter nie boi się dopasowanych fasonów, dżinsowych total looków, czy niepokornych akcentów, takich jak rozpięte guziki koszuli. Dla niego każdy dzień jest dobry na eksperymenty z modą.

Spółka Modivo S.A. przekazała już 250 tys. zł za rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej pomagającej uchodźcom z objętej wojną Ukrainy. Potrzebującym przekazano także obuwie, odzież i środki medyczne. Firma zapewnia wsparcie psychologiczne i pomoc prawną oraz materialną dla ukraińskich pracowników, powstaną też nowe miejsca pracy dla specjalistów z Ukrainy. 

Natomiast w środę, 9 marca, dochód ze sprzedaży kolekcji Rage Age na Modivo, zostanie
w całości przekazany na konto Polskiej Misji Medycznej, zaangażowanej w pomoc na rzecz Ukrainy.

Kolekcja powracającej na światowy rynek marki Rage Age jest już dostępna w sklepie internetowym Modivo.pl.

>>> Przeczytaj również: MODIVO S.A. z pomocą materialną oraz wsparciem dla osób dotkniętych wojną w Ukrainie

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES