REKLAMA

“Pandemia impulsem dla miastotwórczych projektów? Nowe oblicze ulic handlowych”

REKLAMA

Zdaniem ekspertów „owocem” aktualnej sytuacji będzie rozwój miastotwórczych projektów realizowanych w centrach polskich miast. Będą one łączyć zalety lokalizacji high street z wygodą zakupów w tradycyjnej galerii handlowej.

Zmniejszenie obrotów sklepów w galeriach skłoni najemców do zmiany strategii handlowej na rzecz bardziej kameralnych lokalizacji – ocenia Monika Hryniewicz, Head of Leasing w firmie OPG Property Professionals. – Najszybciej zareagowała marka H&M, która mogła wpuścić klientów wcześniej m.in. do nowego sklepu przy wrocławskiej starówce. Obserwując wyjścia z galerii kolejnych najemców, spodziewamy się większej dywersyfikacji użytkowanych powierzchni, która pozwoli firmom na większą elastyczność biznesu w obliczu potencjalnych kryzysów w przyszłości – dodaje.

Zdaniem ekspertów, „owocem” aktualnej sytuacji będzie rozwój miastotwórczych projektów realizowanych w centrach polskich miast. Będą one łączyć zalety lokalizacji high street z wygodą zakupów w tradycyjnej galerii handlowej. Jako przykład podają nadchodzący budynek Fern przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. Ze względu na położenie przy głównym deptaku miasta, obiekt ma stanowić realną alternatywę dla marek z branży mody, designu, wyposażenia wnętrz, czy health & beauty.” – propertydesign.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.propertydesign.pl/architektura/104/pandemia_impulsem_dla_miastotworczych_projektow_nowe_oblicze_ulic_handlowych,29364.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES