REKLAMA

“Nowy salon Intersport w Westfield Arkadia”

REKLAMA

Sieć Intersport Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie Intersport 2.0. w centrum handlowym Westfield Arkadia.

Nowa koncepcja sklepów buduje przyszłość brandu, z którym konsumenci identyfikują się oraz wchodzą w interakcję przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji. Salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia jest drugim tego typu salonem w Polsce. Pierwszy został otwarty w marcu 2019 roku w Galerii Krakowskiej. 

Koncept sklepów Intersport 2.0 idealnie wpisuje się w wielokanałową strategię całej Grupy. Jest odpowiedzią na potrzeby klientów nowej generacji, którzy są szczególnie otwarci na nowe technologie, swobodnie poruszają się w sieci połączeń, aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych, posiadają konta na wielu portalach społecznościowych i korzystają w procesie zakupowym z wielu kanałów komunikacji.” – propertydesign.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.propertydesign.pl/design/185/nowy_salon_intersport_w_westfield_arkadia,29388.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES