REKLAMA
Obsługa social media w branży fashion. Czy warto decydować się na agencję?

Obsługa social media w branży fashion – czy warto zdecydować się na agencję?

REKLAMA
REKLAMA

Chyba każdy z nas wie, jak ważny jest w dzisiejszych czasach Internet. Na Instagramie, TikToku czy Facebooku dotrzesz do wielu potencjalnych klientów, dlatego powinieneś dowiedzieć się, jak rozpromować tam swoją markę. Najpierw odpowiedz sobie na pytanie do kogo chcesz dotrzeć, a jak już będziesz wiedział, zacznij udostępniać swoje materiały.

Materiał zewnętrzny

Pokazuj swoją markę w Social Mediach

Jeśli prowadzisz firmę zajmującą się sprzedażą ubrań, powinieneś prowadzić jej media społecznościowe. Dlaczego? Ponieważ właśnie dzięki nim więcej osób dowie się o Twoich produktach a także o ofercie. Taka strona na Facebooku lub profil na Instagramie powinny działać prężnie. Wtedy są w stanie dotrzeć do wielu nowych klientów zainteresowanych Twoimi ubraniami. Bardzo ważne jest częste dodawanie treści. Pamiętaj jednak, by robić to z głową, ponieważ nie ma nic lepszego od naprawdę dobrze przemyślanej rolki czy posta. Oczywiście spontaniczność także jest w cenie i czasami warto pokusić się o publikację czegoś “w przypływie chwili”. Prowadząc własny biznes w branży odzieżowej powinieneś poświęcać co najmniej kilka godzin tygodniowo na prowadzenie mediów społecznościowych. Może Ci w tym pomóc obsługa social media.

Jaka reklama będzie najbardziej odpowiednia?

Obok popularnego influencer marketingu w grę wchodzi również nieco podobne UGC (User Generated Content). Są to treści, np. w postaci filmów, tworzone przez użytkowników Social Mediów. Takie filmy lub zdjęcia są bardziej naturalną wersją reklamy, ponieważ właśnie dzięki większej spontaniczności w ich produkcji wyglądają na bardziej wiarygodne dla wielu potencjalnych klientów. Oczywiście, możesz także promować swoje posty. Zamierzając wykonać ten krok dobrze jest z góry przemyśleć swój budżet, aby kwota opłat nie przekroczyła go. Bardzo dobrym pomysłem na szybkie uzyskanie większej popularności jest wymyślenie konkursu z możliwością wygrania któregoś z Twoich produktów lub nawet całego zestawu w zamian za serduszko, komentarz i obserwację. 

Zdjęcie główne: mat. partnera

Przeczytaj również: Ile zarabia prezes Inditexu? Spółka ujawniła raport o wynagrodzeniach

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES