Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.
Przeczytaj również: Wschody: New Formz Studio / Maryja Vintage “Upcycling to przyszłosc mody. Chcemy zburzyć szkodliwe przekonania dotyczące zakupów”
Wielka porażka polskiego marketplace’u. Dlaczego nie stał się drugim Allegro?
W wyniku prowadzonego przeglądu projektów R&D zarząd Comarch S.A. podjął decyzję o zaprzestaniu prowadzenia projektu Wszystko.pl w dotychczasowej postaci. Stworzona w ramach projektu technologia zostanie wykorzystana w innych rozwiązaniach ERP Grupy Comarch – czytamy w komunikacie Comarchu.
Nike zredukuje 2 proc. siły roboczej. Kto straci pracę?
Gigant zajmujący się produkcją i sprzedażą odzieży sportowej poinformował o ruchach mających na celu obniżenie kosztów stałych. W tym celu zmniejszy liczbę pracowników o około 2 proc. Które stanowiska są najbardziej zagrożone utratą etatu?
Przeczytaj również: Znany polski aktor bohaterem najnowszej kampanii kultowej polskiej marki
PUMA otworzyła Tydzień Mody w Nowym Jorku. Na wybieg powrócił kultowy model obuwia z 1999 roku
Wielki powrót archiwalnego modelu buta Mostro stał się okazją do stworzenia niekonwencjonalnego modowego show. W blasku świetlnych projekcji i występu muzycznego Eartheater, PUMA z przytupem rozpoczęła New York Fashion Week.
Hugo wsiada do bolidu F1. „Cieszymy się, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w sporty motorowe”
HUGO robi odważny krok w świat sportu i z radością ogłasza nowe partnerstwo z zespołem Visa Cash App RB (VCARB) Formula One™, które rozpocznie się w tym sezonie. Współpraca ta pozycjonuje HUGO jako Oficjalnego Partnera Odzieżowego zespołu, co stanowi niezrównaną okazję dla marki, aby wykorzystać globalną atrakcyjność F1TM, przenosząc ją poza tor i autentycznie osadzając w kulturze.
Przeczytaj również: Gdzie wybrać się na biznesowe spotkanie w Warszawie? Wybraliśmy 7 najciekawszych lokalizacji
Po sensacyjnym rozstaniu z marką Nike postawił na nowy brand
48-letnia ikona światowego golfa podpisała z marką TaylorMade umowę, której głównym założeniem jest stworzenie przez sportowca specjalnej linii odzieży. Ruch może wydawać się sensacyjny, ponieważ legendarny gracz niedawno rozstał się z Nike.
Gospodarka rozkręca się wolniej niż oczekiwano. Znamy najnowsze dane o polskim PKB
– Według szybkiego szacunku produkt krajowy brutto (PKB) niewyrównany sezonowo w 4 kwartale 2023 r. zwiększył się realnie o 1 proc. rok do roku wobec wzrostu o 2,5 proc. w analogicznym okresie 2022 r. – poinformował Główny Urząd Statystyczny. Odczyt zaskoczył ekspertów, którzy spodziewali się większej dynamiki wzrostu w ostatnich miesiącach zeszłego roku.
Przeczytaj również: Ile można zarobić na Vinted? Przewodnik po dochodach i opodatkowaniu
Zdjęcie główne: Pexels