noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Największa uczta tego lata! Pokaz najnowszej kolekcji duetu Paprocki Brzozowski

REKLAMA
noSlotData

2. lipca 2024 roku na terenie Elektrowni Powiśle w Warszawie zorganizowano zmysłowe wydarzenie, którego finałem był ogromny pokaz mody. Zaproszeni goście byli świadkami prezentacji najnowszej kolekcji duetu Paprocki Brzozowski. Partnerem medialnym przedsięwzięcia był portal Fashion Biznes.

Przeczytaj również: K(B)ariery: Monika Kalicińska „Jest to zawód, który na początku wymaga bardzo dużej wszechstronności”

Zmysłowy wieczór w Elektrowni Powiśle w Warszawie

Zaproszeni goście zostali przyjęci uroczystą kolacją, której wybitne dania zostały zaserwowane przez Szefa Kuchni Giacomo Carreca z restauracji Madre, Mariusza Fedorczyka z restauracji Dym, a także selekcję hiszpańskich serów i win przygotowanych przez restauracje Tres Toros. Napoje dla gości zapewniła Cisowianka Perlage, a autorskie koktajle zostały stworzone przez Martini. Przy dźwiękach kwartetu smyczkowego celebrowano spotkanie pośród śródziemnomorskich drzew i stworzonych specjalnie na to wydarzenie fontann.

Nastrojową kolację zwieńczył film przygotowany przez sponsora głównego wydarzenia, Amazon.pl. Jego scenariusz to modowa opowieść o przygotowaniach do pokazu mody, w której oprócz projektantów i modelek wziął udział niezwykle utalentowany Cezary Pazura. Podczas after party goście otrzymali t-shirty, które mogli samodzielnie personalizować – skomentowali organizatorzy.

Pokaz duetu Paprocki Brzozowski. Kolekcja “MENU”

Przy zjawiskowej aranżacji muzycznej Wojtka Urbańskiego rozpoczął się pokaz kolekcji MENU. Stoły ku zaskoczeniu gości zmieniły się w wybieg dla modelek. Obrus wypełniony autorskim nadrukiem, miał swoją kontynuacje w tkaninach skrojonych w oryginalne kreacje. Niezwykła atmosfera wydarzenia to zasługa reżysera Waldka Szymkowiaka (Choreograffiti).

Kolekcja stworzona przez Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego to celebracja lat 60 i 70. Projektanci postawili na ferie smaków prezentując różnorodne faktury tkanin i wyraziste kolory. Soczysty pomarańcz, subtelna w smaku pistacja oraz deserowe pudrowe róże dominowały na wybiegu, dodając kolekcji niezwykłego smaku. Całość została przyprawiona pieprzną czernią i lukrowaną bielą tworząc harmonijną kompozycję. Kobieta paprocki brzozowski na nadchodzący sezon to kwintesencja zmysłowości i dobrego nastroju.

Warszawskie Powiśle wypełnił rytm utworu Donny Summer „I feel love”, budując nastrój dla mieniącej się w oczach zmysłowej kolekcji. Za stylizacje odpowiadała Agnieszka Ścibior, a nietuzinkowe kapelusze zachwyciły wszystkich zgromadzonych gości, o buty zadbała marka Kazar, a mieniąca się biżuteria została przygotowana przez Apart. Mecenas kolekcji, marka NEBOA wraz z Adamem Wilczyńskim stworzyła fryzury i zaprosiła zgormadzonych gości na słodki poczęstunek.

Makeup w rękach Magdy Atkins i marki Bobbi Brown zbudował niezwykłą wizualną opowieść o kobiecej delikatności. Nietuzinkowe oprawki na pokaz przygotowała marka Optyk Kochański. Charakterystyczny dla kolekcji MENU autorski nadruk to także element kolekcji PAPROCKI BRZOZOWSKI i marki walizek Wings. Partnerem wydarzenia była najbardziej modowa marka aut elektrycznych OMODA & JAECOO.

Wielka uczta Paprocki Brzozowski zgromadziła ponad 380 wyjątkowych gości. Kolekcja “MENU” to połączenie smaku, elegancji i kobiecości, które zachwyciło wszystkich obecnych na pokazie mody – podsumowują organizatorzy.

Przeczytaj również: Jak polska moda radzi sobie na giełdzie? Podsumowujemy pierwsze półrocze 2024

Zdjęcie główne: Filip Okopny (mat. pratnera)

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES