noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Miu Miu wciąż w rozkwicie. Sprzedaż marki wzrosła o blisko 90 proc.

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Według rankingu opracowywanego przez LYST marka Miu Miu jest jedną z najgorętszych na rynku. Jej świetne wyniki, nie są więc niespodzianką. Zaskakuje skala sukcesu, która rezonuje na całą Grupę Prada.

Przeczytaj również: Właściciel Gucci pod kreską. Najbliższe miesiące mogą przynieść drastyczne spadki

Miu Miu: kwartale wyniki włoskiej marki

Włoska marka modowa Miu Miu, będąca linią należącą do Grupy Prada, w pierwszym kwartale wypracowała zawrotny wzrost sprzedaży. Jego poziom wyniósł rok do roku 89 proc. – Wyniki Miu Miu są świadectwem strategii i zdyscyplinowanej realizacji wdrożonej w ciągu ostatnich lat. Będziemy kontynuować postępy na naszej drodze do doskonałości w handlu detalicznym. Wzbogacając naszą gamę produktów i zwiększając zaangażowanie klientów, chąc pielęgnować atrakcyjność naszych marek  – stwierdził dyrektor generalny Grupy, Andrea Guerra.

fot. Unsplash

Przeczytaj również: Z Balenciagi do Ganni: słynna duńska marka wybrała nową CEO

Grupa Prada: I kwartał 2024

Luksusowy konglomerat, pod skrzydłami którego znajdują się między innymi Prada, Miu Miu i Church’s, opublikował inwestorską aktualizację przychodów za pierwszy kwartał 2024 roku. Okazało się, że całkowite przychody netto wypracowane przez Grupę wzrosły rdr o 16 proc. do 1,19 mld EUR. Włoski podmiot szczególnie dobrze poradził sobie w regionie Azji i Pacyfiku. Na wyróżnienie zasługuje rynek chiński, które odrodził się po okresie wpływu pandemicznych restrykcji.

Czy ten trend zostanie utrzymany w kolejnych miesiącach? – W tym roku kluczowa będzie precyzja pozycjonowania, kreatywność i komunikacja. Branża doświadcza nowej dynamiki, podtrzymujemy naszą ambicję zapewnienia solidnego, zrównoważonego wzrostu przewyższającego rynek – prognozuje Guerra.

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES