REKLAMA
Laura du Rusquec - nowa CEO Ganni

Z Balenciagi do Ganni: słynna duńska marka wybrała nową CEO

REKLAMA

Ganni, popularna duńska marka modowa, ogłosiła mianowanie nowej dyrektor generalnej. To Laura du Rusquec, doświadczona menedżerka z sektora fashion, która w szeregi kopenhaskiej marki wkracza prosto z Balenciagi, gdzie pełniła funkcję zastępczyni dyrektora generalnego.

Laura du Rusquec zastępuje Andreę Baldo, który pełnił funkcję dyrektora generalnego Ganni od 2018 roku. Pod jego kierownictwem marka odnotowała imponujący wzrost, osiągając dwucyfrowe roczne stopy wzrostu i znacząco rozszerzając swoją sieć detaliczną.

Andrea odegrał kluczową rolę w rozwoju Ganni, prowadząc nas z ogromnym zaangażowaniem przez zarówno wyzwania, jak i nowe możliwości. Jego wizja była niezwykle istotna w kształtowaniu tego, czym Ganni jest dzisiaj. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za jego przywództwo i życzymy mu wszystkiego najlepszego w kolejnych przedsięwzięciach” – powiedział Nicolaj Reffstrup, założyciel Ganni.

Przeczytaj również: Case study GANNI, czyli jak dziś zbudować cool markę. Czego możemy się nauczyć na jej przykładzie?

Transfer z Balenciagi do Ganni

Przed dołączeniem do Balenciagi du Rusquec zajmowała stanowiska kierownicze w Gucci i jej firmie macierzystej Kering. Posiada bogate doświadczenie w regionie EMEA i na rynkach globalnych, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu luksusowego. “Jestem niezwykle podekscytowana możliwością dołączenia do Ganni w tym ważnym momencie i dalszego budowania silnych fundamentów marki” – powiedziała Du Rusquec cytowana w oświadczeniu. “Zaangażowanie Ganni w innowacje, zrównoważony rozwój i nowoczesne podejście do luksusu idealnie wpisuje się w przyszłość mody. Nie mogę się doczekać, aby poprowadzić utalentowany zespół na nowe wyżyny i kontynuować globalną ekspansję marki.

Rozległe doświadczenie Laury w regionie EMEA i na rynkach światowych, ze specjalizacją w segmencie luksusowym, zapewnia jej unikalne spostrzeżenia i strategie, idealnie nadające się do wprowadzenia Ganni w kolejną fazę wzrostu i innowacji” – powiedział Eduardo Velasco, partner w firmie private equity L. Catterton, właścicielu marki, która wspiera takie marki jak Birkenstock, Etro i A.P.C.

Ganni: marka ze skandynawskim DNA

Ganni, duńska marka wpisana w popularny nurt mody skandynawskiej, została założona w 2000 roku w Kopenhadze przez Fransa Truelsena. Ganni, które znamy obecnie, rozwija się od od 2009 roku, kiedy to trafiło w ręce nowych właścicieli – duńskiego małżeństwa Nikolaja i Ditte Reffstrup. Marka podbiła serca gwiazd i influencerek modnymi projektami w swobodnym duńskim stylu, ciekawymi propozycjami kolorystycznymi i przyciągającymi oko wzorami. Ganni znane jest również ze swojego zrównoważonego podejścia i działań na rzecz ekologicznej mody.

Aktualnie Ganni prowadzi ponad 45 sklepów na całym świecie i oferuje usługi e-commerce w 35 krajach. Siedziba Ganni mieści się w Kopenhadze, a biura znajdują się w Londynie, Nowym Jorku, Szanghaju i Paryżu. Du Rusquec będzie pracować z paryskiego biura Ganni.

Zdjęcie główne: Laura du Rusquec / mat. prasowe Ganni

Przeczytaj również: Scandi Chic: te hot marki ze Skandynawii trzeba znać

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

GANNI

kadry

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES