REKLAMA

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o najciekawszych markach streetwearowych

REKLAMA

A-COLD-WALL*

Markę założył w 2015 roku Samuel Ross; jej filozofia miała być odpowiedzią na hegemoniczne dysproporcje w Wielkiej Brytanii oraz chęć wprowadzenia młodej ekspresji do współczesnej mody. Projektant po ukończeniu De Montfort University w Leicester z dyplomem projektowania graficznego i ilustracji, nawiązał kontakt z wieloma firmami w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Pracował również jako asystent Virgila Abloha, założyciela OFF-WHITE.

Ubrania A-COLD-WALL* są dostępne tylko w 6 sklepach na całym świecie, w tym Harvey Nichols w Wielkiej Brytanii, Barneys w Nowym Jorku, United Arrows w Japonii i IT w Hongkongu. Ograniczenie liczby punktów sprzedaży wynika z podejścia założyciela do przestrzeni retailowych – sklepy wykorzystuje on jako niepowtarzalne miejsce, gdzie może zaplanować ustawienie instalacji, dekoracji, a także wybrać filmy czy odpowiednie ścieżki dźwiękowe.

https://www.instagram.com/p/BfyHtnKF7Ik/?taken-by=acoldwall

CZYTAJ DALEJ…

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES