REKLAMA

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o najciekawszych markach streetwearowych

REKLAMA

Fear of God

FEAR OF GOD

Pierwszą kolekcję Fear of God zaprezentowano w 2013 roku. Składały się na nią bluzy z kapturem, wydłużone rękawy, postarzane spodnie i flanelowe koszule – marka nie musiała czekać długo na pierwszych fanów. W ciągu zaledwie kilku lat Jerry Lorenzo wypracował konsekwentną stylistykę (sam nazywa ją “szykownym grunge”), która potrafi w zręczny sposób połączyć rock ‘n’ rolla z odniesieniami do religii.

W 2017 roku Fear of God nawiązało współpracę z marką Vans, a także przygotowywało stylizacje dla Kendricka Lamara na trasę promującą DAMN. Ubrania marki zakłada wciąż rosnąca liczba raperów, sportowców, gwiazd pop i szeregu innych znanych osób.

Założyciel marki w wywiadzie z Hypebeast o genezie nazwy marki powiedział: Kiedy pozostajesz z Bogiem na stopie pokojowej, istnieje bojaźń przed Nim, która jest formą szacunku. Jeśli nie znasz Boga, można mówić też o dosłownej formie strachu. Chciałem, żeby nazwa mojej marki oscylowała między tymi dwoma znaczeniami. Chciałem zrobić coś, co sprawi, że odnajdziesz większy cel lub się zainspirujesz.

https://www.instagram.com/p/Be88yl5Frh4/?taken-by=fearofgod

CZYTAJ DALEJ…

REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES