NEIGE
Przez 7 lat funkcjonowania na rynku, marka zdążyła wypracować sobie estetykę, która doskonale wpisuje się w dzisiejsze pojęcie streetwearu.
W 2015 roku o marce zrobiło się głośno za sprawą współpracy z Aleksandrą Waliszewską, jedną z najbardziej obiecujących artystek młodego pokolenia. Powstała wówczas kapsułowa seria składająca się z dziewięciu elementów. Sztuka ma coraz większy wpływ na modę, a moda staje się jej coraz lepszym przekaźnikiem. Wychodzi poza określone ramy, zyskuje na dostępności. Proste formy ubrań nabierają nowej wartości, ich znaczenie użytkowe staje się równoznaczne z estetycznym. Wspólnie tworzą nowoczesną, a zarazem idealnie dobraną parę – tak brzmiała myśl przewodnia kolekcji.
W najnowszej kolekcji NEIGE SPORT marka celowo podejmuje dialog z brandami high fashion. Propozycje łączą wiele tkanin i motywów, w wyniku czego całość wyróżnia się różnorodnością.
Popularność marki wyszła znacznie poza granice naszego kraju. Produkty NEIGE można znaleźć w butikach w Tokio, Seulu, Berlinie, Londynie, Toronto czy Antwerpii.
https://www.instagram.com/p/BbCd8Y-lHGN/?taken-by=neigetees