Szukasz pracy w firmie, która łączy styl z troską o planetę? Dołącz do Elementy – marki plasującej się pośród liderów mody zrównoważonej w Polsce.
Elementy założyli w 2015 roku w Polsce Marta Garbińska-Włodarczyk i Bartosz Ladra. Fundamentalnymi wartościami marki są m.in. funkcjonalność, ponadczasowość oraz kapsułowość kolekcji szytych w kraju ze zrównoważonych surowców. W ofercie dominują klasyczne kroje i neutralne kolory. Kolekcje uzupełniają się nawzajem, a ubrania zakupione kilka sezonów wcześniej, nie wychodzą z mody i mogą być noszone w połączeniu z tymi z obecnych kolekcji. Tym sposobem założyciele marki starają się ograniczyć nadmierną konsumpcję i przekonywać do ubrań wysokiej jakości – zachowujących swój fason i styl przez wiele lat. Warto też wspomnieć o ich działalności społecznej – jeden procent cen sprzedawanych ubrań marka przekazuje na organizacje charytatywne.
Praca w Elementy
Wraz z rozwojem marki, Elementy poszukują osoby, która zasili dział marketingu na stanowisko Content Creator / Marketing Specialist.
Zgłoś się, jeśli dobrze czujesz się w tworzeniu i publikowaniu treści na platformach social media (głównie Instagram), swobodnie tworzysz teksty w języku polskim i angielskim, masz doświadczenie w prowadzeniu współprac influencerskich oraz projektów marketingowych. Szukamy zorganizowanej, odpowiedzialnej i samodzielnej osoby, która rozumie charakter naszej marki i wartości, które wyznajemy. Jesteśmy otwarci na świeże spojrzenie, własną inicjatywę i pomysły, które przyniesiesz ze sobą! – zachęcają Elementy. Więcej szczegółów TUTAJ
Przeczytaj również: Polskie marki szukają pracowników. Mamy najnowsze oferty!