REKLAMA
Marka biżuteryjna ANEW ogłasza premierę swojej najnowszej kolekcji biżuterii pod tytułem "Powroty". To wyjątkowa seria, która stanowi hołd dla przeszłości, inspirując się stylem vintage i jednocześnie promując zrównoważony rozwój.

Nowa Kolekcja “Powroty” od marki biżuteryjnej ANEW

REKLAMA

Marka biżuteryjna ANEW ogłasza premierę swojej najnowszej kolekcji biżuterii pod tytułem “Powroty”. To wyjątkowa seria, która stanowi hołd dla przeszłości, inspirując się stylem vintage i jednocześnie promując zrównoważony rozwój oraz etyczne korzystanie z zasobów ziemi. W kolekcji “Powroty” ANEW wykorzystuje ideę upcyclingu, przekształcając niechciane elementy biżuterii w piękne i ponadczasowe dzieła sztuki.

Przeczytaj również: Marquard Media Polska przez lata kształtował rynek wydawniczy w kraju. Teraz rusza jego sprzedaż 

Z szacunkiem dla przeszłości

Kolekcja “Powroty” powstała z kruszcu pochodzącego ze starej biżuterii: zerwanych łańcuszków, pojedynczych kolczyków, czy spinek do mankietów. Ponadto, jej wartość została wzbogacona poprzez dodatnie naturalnych kamieni. Marka ANEW z pasją nadała drugie życie tym przedmiotom, tworząc nowe i oryginalne wzory, które łączą w sobie urok dawnych czasów z nowoczesnym stylem.

Dla przyjaciół planety

Najnowsza kolekcja to nie tylko biżuteria o wyjątkowym pięknie, to także przekaz, że troska o środowisko może iść w parze z luksusem. ANEW kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i minimalizowanie wpływu na planetę. Tworzenie biżuterii “upcycled” to sposób na redukcję marnotrawstwa i wykorzystywanie ponownie cennych materiałów.

Przeczytaj również: Korzystne zmiany dla osób pracujących przed komputerem. Dodatkowy sprzęt i nawet 300 złotych dofinansowania

Biżuteria, która opowiada historie

Powrót do klasyki – ponadczasowych wzorów, które być może znamy z kolekcji naszych mam czy babć. Do korzeni. Powrót do tego co zostało już stworzone: biżuterii traktowanej jako złom, nieużywanej – i ponowne jej wykorzystanie. To wartości, które były motywacją do stworzenia niezwykłej kolekcji “Powroty”. Każdy klient ANEW będzie mógł być pewien, że nosi coś więcej niż tylko ozdobę – nosi dzieło sztuki, które kształtowało swoją historię przez lata.

Do symbolicznych “powrotów” nawiązuje również warstwa wizualna kolekcji. Możemy zobaczyć w niej nawiązania do przedmiotów z lat dzieciństwa współczesnych millenialsów – lampa rodem z PRL, stylowy fotel. Jest klasycznie, pięknie i ponadczasowo. Kolekcja jest dostępna w sprzedaży od 7 listopada 2023 na stronie www.jewelryanew.eu

Przeczytaj również: Jak dobrać czapkę do kształtu twarzy?

O ANEW:

Dawanie drugiego życia biżuterii to ideologia marki ANEW.  Asortyment marki stanowią produkty z drugiej ręki – biżuteria vintage, czyli co najmniej sprzed 50-ciu lat. Biżuteria jest odnowiona i sprawdzona przez jubilera, a każdy egzemplarz posiada stosowny certyfikat. Druga linia czyli tzw. “upcycled” – to ponadczasowe wzory stworzone ze starej biżuterii.

Przeczytaj również: Fabryka próżności – wspominamy lokal z Warszawy

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES