Mango zostało założone w 1984 roku w Barcelonie. Właśnie ta firma, należąca do grona największych modowych marek na świecie, zorganizowała konkurs, w którym zwycięzca otrzyma niesamowitą szansę na rozwój kariery, a także solidny zastrzyk gotówki.
Mango dysponuje rozbudowaną siecią sklepów o łącznej powierzchni 812 tysięcy m2. Butiki marki możemy znaleźć aż w 110 krajach. W roku 2017 firma osiągnęła przychód ze sprzedaży w wysokości 2 194 miliarda euro. Dzięki zorganizowanemu konkursowi to Ty możesz zrealizować sesję zdjęciową dla Mango. Ponadto nagrodą w konkursie jest także wynagrodzenie w wysokości 10 tysięcy euro.
Jak wziąć udział w konkursie?
Procedura jest prosta. Wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na stronie internetowej Mango (www.mango.com/newvoices) oraz przesłać swoje portfolio do 14 kwietnia 2019 roku. Dodatkowo należy opublikować jedno ze swoich zdjęć na Instagramie z oficjalnym hasztagiem #MangoNewVoices i oznaczyć firmę @Mango.
Nowa kampania Mango New Voices podkreśla znaczenie, ale również siłę kultury w nowoczesnym społeczeństwie. To przesłanie stanie się motywem przewodnim całego sezonu. Celem konkursu fotograficznego jest przede wszystkim wspieranie młodych talentów. Mango liczy na ich kreatywność i równocześnie chce dać im możliwość wyrażenia siebie.
Zwycięzcę wyłoni Sofia Sánchez de Betak, dyrektor kreatywna i ambasadorka marki, Dan Martensen, znany fotograf modowy, stylistka Aleksandra Woroniecka oraz zespół Mango.
Jury ogłosi zwycięzcę 19 kwietnia poprzez kanały social media Mango.