Platforma Lyst ogłosiła listę najlepiej sprzedających się produktów w drugim kwartale 2018 roku. Serwis ujawnił także listę najbardziej topowych marek tego okresu.
Wyniki raportu to rezultat analizy danych aktywności ponad 5 milionów konsumentów – na podstawie ich poszukiwań oraz zakupów dokonanych w okresie trzech miesięcy.
Topowe marki według Lyst
Pierwsze zaszczytne miejsce wśród najbardziej pożądanych marek zajął dom mody Gucci. Marka w ubiegłym kwartale zajmowała drugie miejsce na podium. Oprócz wypuszczenia na rynek wielu topowych produktów, dom mody zasłynął w ostatnim czasie z męskiej kampanii, w której wystąpił popularny młody artysta – Harry Styles. Gucci ciągnie doskonałą passę od czasu, gdy jej stery objął Alessandro Michelle. W 2017 roku marka uzyskała miano najlepiej sprzedającej się i najczęściej wyszukiwanej firmy. Jak widać 2018 rok wciąż należy do niej.
>>> Zobacz również: Harry Styles w kampanii Gucci
https://www.instagram.com/p/BjiGDebDZjH/?taken-by=gucci
Tuż za Gucci, na drugim miejscu, uplasowała się marka OFF-WHITE. Virgil Abloh znany jest ze współpracy z wieloma markami, z czego każda okazuje się sukcesem. Ostatnio mogliśmy dowiedzieć się, że firma planuje współpracę z niemiecką marką produkującą kultowe walizki Rimowa. Drugie miejsce to zdecydowany sukces marki, która w ubiegłym kwartale znajdowała się na 4. pozycji.
Trzecie miejsce na podium zajęła Balenciaga. Marka ustąpiła pierwsze miejsce z ubiegłego kwartału, zaliczając w nowym zestawieniu spadek o dwie pozycje. Firma, którą kieruje Demna Gvasalia, została ostatnimi czasy okrzyknięta najszybciej rozwijająca się marką. Jej doskonałe wyniki sprzedaży to głównie zasługa Millenialsów, którzy stanowią 60% klientów brandu. Do zdecydowanych hitów Balenciagi zdecydowanie możemy zaliczyć tak zwane dad shoes, czyli słynne Triple S, które pokochane (lub znienawidzone) zostały przez fashionistów na całym świecie.
Oto cała lista 10 najbardziej topowych marek:
1. Gucci
2. OFF-WHITE
3. Balenciaga
4. Givenchy
5. Dolce & Gabbana
6. Vetements
7. Versace
8. Fendi
9. Nike
10. Prada
Najbardziej pożądane akcesoria według Lyst
W rankingu najbardziej topowych produktów drugiego kwartału 2018 roku prym wciąż wiedzie dom mody Gucci. Najbardziej pożądanym akcesorium tego okresu został pasek z logo marki. Drugie miejsce na podium zanotowały sportowe buty na masywnej podeszwie produkowane przez markę Fila. Model Disruptor II to zdecydowany hit wśród miłośników trendów rodem z lat 90. Trzecie miejsce na podium należy ponownie do Gucci – tym razem chodzi tu o kostium kąpielowy z dużym logo marki nadrukowanym z przodu.
Poniżej cała lista najbardziej pożądanych ubrań i akcesoriów: