REKLAMA

Tommy Hilfiger będzie nagradzać za noszenie jego projektów?

REKLAMA

Popularna marka wprowadza na amerykański rynek serię ubrań Tommy Jeans Xplore, które zostały wyposażone w specjalne chipy. Klienci marki, za noszenie smart ubrań otrzymywać będą nagrody, takie jak chociażby zniżki. 

Produkty kolekcji mają posiadać specjalny znacznik Aware, który będzie łączył je z dedykowaną aplikacją za pośrednictwem bluetooth. Po aktywacji aplikacja będzie tworzyć bezpośrednią ścieżkę komunikacji z klientem. Na chwilę obecną będą z niej mogli skorzystać tylko posiadacze urządzeń Apple.

Aplikacja ma opierać się na systemie punktów, jakie klient może zdobyć poprzez użytkowanie odzieży. Dostępna będzie także specjalna mapa, na której rozlokowane zostaną miejsca z logo Hilfigera. Docierając do nich użytkownik również będzie nagradzany.

Zobacz również: Jak branża mody wykorzystuje nowe technologie, by przyciągnąć klientów?

źródło: tommy.com

Nagrody obejmować mają bilety na koncerty (poprzez współpracę z Live Nation), dostęp do zamkniętych wydarzeń, wizyty w archiwach marki, jak i zaproszenia na pokazy mody. Oprócz wymiany punktów na rabaty, użytkownicy będą mogli zamienić je na darowizny pieniężne na cele charytatywne.

Zawsze byliśmy na czele cyfrowej innowacji. Wykorzystujemy najnowszą technologię, by dostarczyć tego, czego szukają nasi klienci, czyli wyjątkowych doświadczeń oraz natychmiastowej satysfakcji. Tommy Jeans Xplore to kolejna ewolucja naszej wizji, czyli docieranie do klientów tam, gdzie aktualnie się znajdują i zapraszanie ich do bycia częścią naszej marki – powiedział projektant Tommy Hilfiger w wywiadzie dla portalu WWD.

Trzeba przyznać, że pomysł Tommiego Hilfigera brzmi dość innowacyjnie i nietypowo. Propozycja wydaje się wręcz idealna dla miłośników gry Pokemon Go, jednak czy przyjmie się wśród klientów marki? Innowacje światowych marek ostatnimi czasy nie przestają zaskakiwać. Kilka tygodni temu amerykański gigant Guess, we współpracy z biznesowym potentatem – grupą Alibaba, otworzył pierwszy interaktywny sklep, który wykorzystuje sztuczną inteligencję. Czy oznacza to, że niedługo technologia na rynku zakupowym stanie się dla nas codziennością, a smart ubrania mają szansę zagościć w naszych szafach?

>>> Zobacz również: Guess i Alibaba wprowadzają sztuczną inteligencję do sklepów

źródło: tommy.com
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES