REKLAMA
COS i LINDA FARROW przedstawiają nową kolekcję okularów przeciwsłonecznych. Połączenie kreatywnych wizji obu marek przejawia się w różnorodności wspólnie zaprojektowanych modeli, łączących mistrzowskie rzemiosło i ponadczasowy, innowacyjny design londyńskiej marki COS z odważnym i charakterystycznym stylem LINDA FARROW.

COS stworzył kolekcję z marką Linda Farrow. Przyjrzyj się efektom

REKLAMA

COS i LINDA FARROW przedstawiają nową kolekcję okularów przeciwsłonecznych. Połączenie kreatywnych wizji obu marek przejawia się w różnorodności wspólnie zaprojektowanych modeli, łączących mistrzowskie rzemiosło i ponadczasowy, innowacyjny design londyńskiej marki COS z odważnym i charakterystycznym stylem LINDA FARROW.

Przeczytaj również: Czy luksus może być zrównoważony? Szwajcarski producent zegarków przekonuje, że tak

Kolekcja obejmuje dziesięć modeli okularów, inspirowanych najpopularniejszymi egzemplarzami z debiutanckiej współpracy COS i LINDA FARROW, a także projekty nawiązujące do archiwalnych kolekcji. Oversize’owy kształt z lat 70., będący znakiem rozpoznawczym marki LINDA FARROW, zyskał nowe oblicze poprzez zastosowanie kolorowych, transparentnych oprawek. W kolekcji znajdują się również ponadczasowe pilotki “tortoiseshell” z gradientowymi szkłami, delikatnie wygięte, owalne oprawki oraz wąskie okulary typu cat-eye. Kolekcja łączy oldschoolowy wdzięk z nowoczesnością.

Całą linię cechuje niezwykła dbałość o detale i rzemieślnicze wykończenia. Złote i srebrne wycięcia dodają klasycznym oprawkom współczesnego akcentu. Zaprojektowane z myślą o trwałości i funkcjonalności soczewki, oferują 100 proc. ochronę przed promieniowaniem UV. Kolekcja dostępna będzie już 21 lutego, tylko przez ograniczony czas.

Przeczytaj również: Prada odświeżyła stroje piłkarskiej reprezentacji

O marce Linda Farrow

Linda Farrow założyła swoją markę w 1970 roku, będąc jedną z pierwszych projektantek, traktujących okulary przeciwsłoneczne jako prawdziwe akcesoria modowe. Dzisiaj, ponad 50 lat później, Linda Farrow posiada ugruntowaną pozycję jako globalna marka, której projektom przyświeca nienaganna jakość. Regularnie współpracuje z takimi gwiazdami jak Gigi, Bella Hadid, Rihanna.

Przeczytaj również: Prezentownik walentynkowy 2024: zrób prezent dla bliskiej osoby i dla siebie

O marce COS

Inspirowana współczesną kulturą marka modowa z siedzibą w Londynie, znana jest z innowacyjnych projektów, które są tworzone, by przetrwać próbę czasu oraz zmieniające się trendy. COS koncentruje się na jakości i zrównoważonym rozwoju. Tworzy unikatowe kolekcje, które łączą funkcjonalność z ponadczasowym stylem. Eksperymentalne detale oraz innowacyjne materiał są nieustannie rozwijane, z uwzględniając najnowsze osiągnięcia w dziedzinie krawiectwa i zapewniając przemyślane wykorzystanie włókien.

Przeczytaj również: Adidas sama czy Gazelle? Zdradzamy, które lepiej kupić na wiosnę

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES