noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Americanos

California dreaming w nowej kampanii Americanos

REKLAMA
noSlotData

Kultowa marka przedstawia kolejną odsłonę kolekcji na sezon wiosna-lato 2022. Denimowe sety, wakacyjne sukienki i loungewear Americanos charyzmatyczni modele prezentują na plaży w Los Angeles.

Life is better at the beach, zdają się mówić bohaterowie kalifornijskiej sesji Americanos. Beztroskie dni spędzone na piasku, rozwiane włosy, surfing, słońce i swoboda. Trochę jak z „Beverly Hills 90210”, a trochę z Coachelli. 

Americanos: nowa kampania na wiosnę-lato 2022

Drugi drop, powracającej na rynek kultowej marki Americanos, to przede wszystkim komplety z białego denimu, denimowe koszule i kurtki, powracające do łask boot cuty, bielizna z logo, bluzy, topy, także bez ramiączek, t-shirty, loungewear, który można nosić nie tylko w domu. Odnajdziemy tu również sukienki – bezpretensjonalne,  utrzymane w letnich kolorach, nawiązujące fasonem do klimatu Y2K. W kolekcji męskiej znalazły się także luźne jeansy, denimowe katany i podkoszulki. Z dodatków liczą się proste, utrzymane w estetyce retro, trampki, które dopełniają niezobowiązujący look. 

>>> Przeczytaj więcej: Americanos powraca! Grupa CCC reaktywuje kultową markę lat 2000.

Zgodnie z hasłem For Every Body, uszyto miękkie, ponadczasowe, trwałe, ubrania, które pokocha każde ciało. Funkcjonalne myślenie o designie, wysoka jakość materiałów i produkcja w duchu zrównoważonego rozwoju to założenia, które czynią Americanos nową ulubioną marką pokolenia TikToka. Na jeansach z tą metką wychowali się millenialsi, a powrót brandu na rynek połączył nostalgię dzisiejszych dorosłych z młodzieńczym spojrzeniem w przyszłość. 

>>> Przeczytaj również: Kultowa marka Simple powraca

Projekty Americanos uchwycone w kalifornijskim słońcu

Sesja powstała w Los Angeles. Jason Lee Parry specjalizuje się w zabawnych, zaskakujących i zmysłowych ujęciach. Fotografował już Emily Ratajkowski, Lukę Sabbata, czy Stellę Maxwell, pracował dla The Kooples i „Playboya”. Na planie towarzyszyli mu najlepsi przedstawiciele polskiej branży. Ewelina Gralak, która bezbłędnie uchwyciła kalifornijskiego ducha nonszalanckimi stylizacjami, makijażysta Wilson i stylista fryzur Łukasz Pycior. 

Do zdjęć pozują hipnotyzująca Tess Carter, ulubienica marek Area i Moschino, znana też z łamów magazynu „Allure”, oraz dostrzeżony już przez amerykańskiego „Vogue’a” Phillip Bread wywodzący się z Komanczów. 

>>> Przeczytaj również: Powitanie wiosny w kampanii “Girls Just Want to Have Fun” Jenny Fairy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES