Kultowa marka Simple powraca

Simple is back! Dzięki Grupie CCC otwiera się nowy rozdział w historii jednej z najpopularniejszych polskich marek. Nowa kolekcja już wkrótce na MODIVO. 

Założona w 1993 roku marka Simple słynie z funkcjonalnych fasonów, szlachetnych materiałów i eleganckich detali. Od początku istnienia kojarzyła się z luksusem na co dzień, indywidualnym podejściem do Klientki i równouprawnieniem kobiet na rynku pracy. W butikach polskiej firmy ubierały się menedżerki, prawniczki i przedstawicielki wolnych zawodów, szukające strojów do biura, które wykraczałyby poza schemat zachowawczej garsonki. 

Teraz Simple powraca. Na profilu marki na Instagramie widnieje już tajemnicza zapowiedź nowego otwarcia – „Simple is back”. Reaktywacja Simple stała się możliwa dzięki grupie CCC, która pragnie dotrzeć do kobiet pamiętających dawne Simple, a także ich młodszych sióstr, córek i wszystkich dziewczyn, które też cenią dobry dizajn, funkcjonalność oraz perfekcję wykonania. 

Szanując tradycję jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, grupa CCC wprowadzi także szereg zmian – między innymi zadba o to, by kolekcje Simple dotarły do jak najszerszego grona odbiorców. Wysokiej jakości ubrania będą się plasować na średniej półce cenowej. 

Marka powraca z elementami biurowego dress code, z których zawsze słynęła, sukienkami na wieczorne wyjścia oraz casualowymi stylizacjami. Wszystko utrzymane w prostej, ale nie ascetycznej estetyce. Simple podążając za zasadami nowego minimalizmu, w centrum stawia indywidualność każdej kobiety. Romantyczkom spodobają się sukienki we wzory retro, a pragmatyczkom normcore’owe dżinsy i ponadczasowe t-shirty. Seksapil pozwolą podkreślić slip dresses w odcieniach limonki, brzoskwini czy kremu, a z szafy chłopaka pożyczono garnitury z szerokimi spodniami i smokingowe kamizelki. Fasony blisko ciała i oversize, soczyste odcienie i nude, dresy i dress code – w Simple współczesna kobieta ubierze się na każdą okazję. 

Pierwszą kolekcję Simple w nowym wcieleniu można już kupić na MODIVO. 

>>> Przeczytaj również: Powrót marki Rage Age z Iriną Shayk i Jonem Kortajarena

Newsletter

FASHION BIZNES