Poznaliśmy efekty współpracy francuskiego domu mody z firmą technologiczną Bods. Wszyscy klienci internetowego kanału sprzedaży Balmain mogą korzystać już ze spersonalizowanego, wirtualnego dopasowywania produktów.
Przeczytaj również: Polski producent odzieży zapłaci blisko milion złotych kary. UOKiK wygrywa sądową batalię
Dlaczego Bods?
Założona przez Christine Marzano w 2021 roku firma oferuje sprzedawcom detalicznym cyfrową technologię stylizacji 3D wykorzystującą sztuczną inteligencję. Dzięki proponowanym rozwiązaniom klienci marek współpracujących z Bods mogą korzystać z wirtualnych przymierzalni.
Przeczytaj również: Te buty na zimę robią wrażenie
Balmain x Bods
Francuski dom mody jest kolejnym podmiotem z segmentu marek premium, który wprowadził do swojego e-commerce’u możliwość tworzenia przez kupujących spersonalizowanych awatarów 3D, które następnie stylizowane są w cyfrowe odtworzenia charakterystycznych i wybiegowych projektów marki. Początkowo udostępniono siedem gotowych do noszenia produktów. Na późniejszym etapie pojawić ma się ich więcej. Balmain chce dodać, chociażby te wykorzystane podczas paryskiego Fashion Weeku.
– Wiedząc, że cyfrowe odtworzenia Bods wiernie odzwierciedlają unikalne podpisy, wzory i projekty Balmain, podczas gdy fitmapa firmy i detale true-life pomagają zapewnić idealne dopasowanie, wierzymy, że Bods znacznie pomoże naszym klientom Balmain w podejmowaniu pewniejszych decyzji. Ta dodatkowa pewność poprawi nasz współczynnik konwersji i ostatecznie obniży wskaźniki zwrotów – powiedział Simon Cottigny, dyrektor ds. cyfrowych Balmain. Wdrożenie technologii od Bods ma okazać się ważnym krokiem w stronę zaangażowania domu mody w zrównoważony rozwój. Innowacyjne środki mają zmniejszyć produkcję odpadów i obniżyć koszty wysyłki.
Przeczytaj również: Witaminowe shoty na śniadanie: 3 przepisy
Zdjęcie główne: Bods mat. prasowy