Branża kosmetyczna w Polsce to wciąż nieodkryty teren dla wielu marek kosmetycznych. Ostatnie lata pokazały, że coraz więcej popularnych producentów sektora beauty decyduje się wprowadzić produkty na rynek nad Wisłą, a ich debiut opatrzony jest dużym sukcesem. Oto trzy wielkie debiuty na polskim rynku kosmetycznym w 2023 roku.
Przeczytaj również: Neonail rozpoczyna współpracę z najsłynniejszą modową influencerką
Kosmetyczne debiuty 2023: GUERLAIN
Francuska marka Guerlain zadebiutowała stacjonarnie w Warszawie. Do tej pory produkty z jej oferty dystrybuowane były wyłącznie przez perfumerie Douglas i Sephora. Już teraz klienci warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów mają szansę na zapoznanie się z szeroką gamą ekskluzywnych kosmetyków. Dzięki otwarciu butiku stacjonarnego, fani zapachów i makijażu Gurleain mają niespotykaną wcześniej szansę zapoznać się z pełna ofertą marki, wcześniej często niedostępną w Polsce. W skład asortymentu wlicza się również szereg limitowanych produktów marki.
Jednym z wyjątkowych produktów dostępnych stacjonarnie jest tegoroczna edycja wody perfumowanej Imagine Guerlain zamkniętej w specjalnie stworzonej butelce. Na całym świecie istnieje 4515 sztuk tego produktu, a cztery z nich przeznaczono na rynek polski. Koszt produktu wynosi 4,5 tysiąca złotych za 125 ml. Guerlain wśród pełnej oferty perfum wprowadził na polski rynek również swoje kultowe zapachy sprzed wielu dekad, w tym kultową archiwalną linię, której korzenie sięgają 1889 roku. Co więcej, marka oferuje usługę personalizacji kultowych butelek Bee Botle, dodając własne zdobienia czy grawer.
Warszawski butik Guerlain oprócz szerokiej oferty kosmetycznej oferuje również gamę zabiegów pielęgnacyjnych, które odbywają się w wydzielonej strefie. Odwiedzający mają szansę zaczerpnąć porad kosmetycznych oraz skorzystać z usługi makijażu. Marka przewidziała również profesjonalne doradztwo przy wyborze odpowiedniego zapachu.
Kosmetyczne debiuty 2023: LUSH
Na ten debiut czekaliśmy bardzo długo. Miłośnicy kosmetyków naturalnych i długich kąpieli w wannie szczególnie zacierali dłonie na myśl, że kultowy Lush w końcu pojawi się na polskim rynku. Pierwszy sklep Lush zawitał na Wisłą w lutym br., a na jego lokalizacje wybrano Złote Tarasy. Aktualnie, fani marki mogą zrobić zakupy już w dwóch butikach, bowiem kolejny salon został otwarty w Arkadii.
Firma LUSH powstała w 1995 roku w Wielkiej Brytanii i od początku postawiła sobie jasne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju, dbania o środowisko i ochrony praw zwierząt. Wszystkie kosmetyki marki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100 proc. z nich jest wegetariańskich, a 92 proc. wegańskich. Rosnąca świadomość zmian klimatycznych zmienia podejście do jednorazowych opakowań oraz produkcji zbędnych odpadów. Ponad 60% produktów LUSH jest pozbawione opakowań — w tym jeden z najbardziej kultowych produktów: szampon w kostce. Jedna kostka szamponu wystarcza średnio na 80 myć, czyli odpowiada aż 3 plastikowym butelkom szamponu o pojemności 250 ml. Równie rozchwytywanym produktem, który od lat bije rekordy popularności w mediach społecznościowych są kule do kąpieli. Słynne bomby Lush to gwarancja wyjątkowych doznań, eksplozji kolorów i kąpieli pełnej olejków eterycznych, ziół, maseł i kwiatów.
Kosmetyczne debiuty 2023: MAKEUP BY MARIO
Fani makijażu w Polsce śledzili jego poczynania od lat, a teraz w końcu mogą wypróbować autorskich trików na własnej skórze. Mario Dedivanovic, który stoi za wizerunkiem Kim Kardashian, zdecydował się na stworzenie własnej linii kosmetycznej. MAKEUP BY MARIO stało się ukoronowaniem dwudziestu lat kariery w branży, szerokiego doświadczenia i pracy z najbardziej rozpoznawalnymi twarzami naszych czasów.
MAKE UP BY MARIO to wyjątkowa oferta kosmetyków do makijażu, oparta na innowacyjnych recepturach, stworzonych dla osób ceniących piękno i profesjonalnych makijażystów. Mario Dedivanovic wykorzystuje przemyślane techniki i skrupulatnie dobrane receptury, które są inspirowane jego autorskimi technikami.
„Tworząc markę MAKEUP BY MARIO wzorowałem się na swoich autorskich technikach. Przekształciłem je w przystępne profesjonalne produkty inspirowane kosmetykami, z których sam lubię korzystać w pracy. Podczas moich warsztatów omawiam cały swój proces myślowy i pokazuję uczestnikom wszystkie moje techniki. Teraz te techniki i filozofia znalazły odzwierciedlenie w moich własnych produktach” – podkreślił Mario Dedivanovic.
Kosmetyki MAKEUP BY MARIO zadebiutowały w 2023 roku w ofercie drogerii Sephora, która prowadzi wyłączną dystrybucję marki na rynku europejskim, w tym w Polsce.
Zdjęcie główne: kampania Makeup by Mario / models.com
Przeczytaj również: Trzy Polki, które zbiły fortunę na paznokciach. Wśród nich jedna z najmłodszych milionerek w kraju