REKLAMA
Givenchy Roblox

Givenchy eksploruje cyfrową rzeczywistość, zapraszając do świątecznej przestrzeni „Festive Winter Escape”

REKLAMA

Marka Givenchy kontynuuje swoje eksperymenty z cyfrową rzeczywistością. W ramach swojej obecności na platformie Roblox, zaprasza do wzięcia udziału w wyjątkowym świątecznym doświadczeniu pod hasłem „Festive Winter Escape”.

Przeczytaj również: Trzy marki, które zadebiutowały na polskim rynku kosmetycznym w 2023

Wirtualna rzeczywistość na dobre wdała się w romans z branżą beauty. „Festive Winter Escape” to wciągająca kraina czarów w ramach obecności Givenchy Beauty House na platformie Roblox. To wyjątkowe doświadczenie przepełnione jest duchem Kolekcji Świątecznej 2023 i zachwyca ośnieżonymi alejkami, lodowiskiem otoczonym choinkami i eleganckimi przestrzeniami, dedykowanymi charakterystycznym zapachom i liniom do makijażu marki Givenchy.

Marka Givenchy zdecydowała przenieść się wyjątkowe doświadczenie ze strefy offline także do wirtualnej rzeczywistości, chcąc na każdej przestrzeni zapewnić możliwość poznania jej wyjątkowego asortymentu i wspólnego celebrowania przedświątecznego okresu.

Givenchy w wirtualnej przestrzeni

Idąc z duchem postępu, luksusowa marka zdecydowała się sięgnąć dalej i postawić na innowacyjne wirtualne rozwiązania. W przestrzeni Roblox marka pojawiła się jako Givenchy Beauty House. Roblox to globalna platforma immersyjna, na której codziennie łączy się i komunikuje ponad 70 milionów użytkowników (zgodnie z danymi z czerwca 2022 roku).

Będąc cyfrowym innowatorem, Givenchy jest również pierwszą luksusową marką kosmetyczną, która weszła do uniwersum Animal Crossing, tworząc w 2021 i 2022 tokeny NFT wspierające Pride Month. Niedawno marka zorganizowała również wirtualną wystawę na Spatial – platformie znanej jako „metaverse dla wydarzeń kulturalnych” – aby wesprzeć artystów cyfrowych ze społeczności LGBTQIA+.

Unikatowe, świąteczne doświadczenia

„Festive Winter Escape” na Roblox to idealna zimowa kraina czarów, stworzona do wspólnej celebracji magicznego przedświątecznego czasu. Wśród ośnieżonych alejek wyłaniają się przestrzenie dedykowane L’Interdit, Irresistible i Gentleman – kultowym zapachom marki. Odwiedzający świąteczną strefę będą mieli szansę poznać Kolekcję Świąteczną 2023, obejmującą kilka odcieni z gamy pomadek Le Rouge, paletę cieni do powiek Le 9.10 i rozświetlacz Prisme Libre. Kolejną atrakcja to stanowiska makijażu, które  przy użyciu produktów marki można wykonać na swoich awatarach. 

Za dostarczenie unikatowych doświadczeń odpowiada The Gang, szwedzkie studio projektowe, które stoi za sukcesem najpopularniejszych wirtualnych rzeczywistości na Roblox. 

Efektem współpracy Givenchy Couture w ramach „Festive Winter Escape” jest stworzenie pierwszego wirtualnego przedmiotu, inspirowanego dodatkiem Domu Mody Haute Couture – kultową torebką Voyou. Jej srebrna wersja zarezerwowana jest dla użytkowników, którzy pomyślnie ukończą obby – tematyczne tory przeszkód.

Wirtualne przygody w ramach „Festive Winter Escape” czekają na platformie Roblox już od 4 grudnia.

Przeczytaj również: Trzy Polki, które zbiły fortunę na paznokciach. Wśród nich jedna z najmłodszych milionerek w kraju

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES