REKLAMA

“Znane marki stają się tęczowe. Większość Polaków nie mówi “nie””

REKLAMA

Facebook i Netflix to marki, które najmocniej kojarzą się ze wsparciem społeczności LGBT+ – wynika z badania Wavemaker, którego wyniki publikuje Business Insider Polska. Pokazuje ono, że zmianę logotypu firmy na tęczowy popiera 38 proc. badanych, nieco mniej jest obojętnych na takie działania, a przeciwny jest tylko co czwarty pytany.

43 proc. badanych pozytywnie ocenia zaś to, że firmy i korporacje zabierają głos w sprawach społeczno-politycznych. 40 proc. ankietowanych nie uważa takich działań ani za dobre, ani za złe, zaś 18 proc. ma negatywne zdanie o takiej działalności marek

Większość konsumentów uważa, że to ważne by produkty, które kupują, powstawały z poszanowaniem praw zwierząt, pracowników, środowiska czy bez udziału dzieci jako siły roboczej. To właśnie cztery spośród badanych tematów: obrona praw dzieci, ochrona środowiska, pomoc ubogim i wolność słowa, okazały się najbliższe polskim konsumentom. Mniej wskazań otrzymały wolność zgromadzeń publicznych czy równość płci, najmniej ważne dla pytanych okazały się prawa mniejszości seksualnych” – Business Insider Polska

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://businessinsider.com.pl/media/marketing/marki-i-wsparcie-spolecznosci-lgbt-badanie-wavemaker/jc7r27t”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

LGBT+

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES